Gå til innhold

Forhold på ville veier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært sammen med sambo i 8 år. Jeg hadde to barn fra tidligere forhold. Hsan var på jakt etter en og slå seg til ro med, gifte seg med opg få barn med. Barna har vi fått, andremann var et "uhell" som mannen min ble veldig glad for!!!! Da vi fikk førstemann sammen, fridde jeg. Jeg kjøpte et gullsmykke i 7000,- klassen, og la med et kort som frieri, skrevet i diktform. Smykket tok han gladelig på seg, og gav meg aldir noe svar... Har tatt det opp flere ganger ang. giftermål, og om det blir noe av. Han ville få et barn til sa han. Dette var før andremann kom til verden. Nå sitter jeg her, føler meg lurt og ført bak lyset; han skal absloluttt IKKE gifte seg!!!! Har fortalt han hvor viktig dette er for meg, og sa vel også før vi ble gravid første gang, at jeg ville gifte meg om jeg skulle ha flere barn enn de to jeg hadde fra før. Kan også nevne at han har vært utro endel ganger. Ikke de 2 siste årene som jeg vet om. Føler meg som en "rugemaskin", kun god nok som mor, hushjelp++++ men ikke dugenes som kone. Er fryktelig såret og lei meg, vet ikke om jeg kan tilgi dette. Hva sier dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

beklager skrivefeilene mine, gikk litt raskt i svingene her.....

Skrevet

Han har vært utro flere ganger, og du er mest opptatt av om han vil gifte seg med deg eller ikke?

Skrevet

dette nevnte jeg fordi jeg ville ha frem at han ikke alltid har vært til å stole på! Vi har jobbet oss gjennom kriser, og har det egentlig veldig, veldig bra sammen. Ble derfor et stort sjokk da beskjeden kom.

Skrevet

Hmm, det ekke lett. Men om han sa at han var ute etter å gifte seg før dere fikk barn også bare bækker ut, så syns jeg du bare skal la han råtne. Stå på krava.

Skjønner ikke åssen noen kan tilgi utroskap jeg, så det gir jeg stående applaus for.

Skrevet

han har vel fått kalde føtter, og venter fremdeles på den rette jenta!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...