Gå til innhold

Sleip på Finn.no


Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser en dame selger 4-5 helt nye reimadresser, årest modeller. Er ikke det litt rart siden de har vært til halv pris der de bor nå.... Hmmm

Er det ikke litt frekt å tjene penger på det, eller er det bare jeg som syns det?

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig sleipt ja, håper ingen kjøper de!

Skrevet

Ja, det e sleipt. Sån gjør man bare ikke!

Skrevet

Ja utrolig at noen skal ha kjøpt 6 dresser feil liksom, i ulike størrelser til både gutt og jente. Får håpe ingen kjøper, men de gjør nok det til neste år. Argh....

Skrevet

Nei, det er ikke spesielt frekt å tjene penger på å selge noe man har og som andre vil ha for en pris man blir enige om.

 

Forøvrig; les en bok, menneske.

Skrevet

Hmm, det er ikke snilt.... hehe, men kan si det er i trondheim sør..... poppet netopp opp den annonsen...

Skrevet

Ja kjeder meg faktisk. Men da er det sikkert ikke frekt da. Sikkert en måte å tjene penger på ja. Lurt egentlig... Men dumt for alle dem som ikke fikk kjøpt dress til halv pris pga. at noen hadde kjøpt 10 hver....

Skrevet

Selger tjener penger og kjøper som kanskje ikke bor i nærheten av Barnas Hus får kjøpt en dress til under full pris.

Vinn vinn situasjon og ikke frekt.

Skrevet

Sleipt? Syns ikke det..

Skrevet

Er det i det hele tatt lov... Blir jo mer som kjøp og salg når det blir sånn. Enig, det er sleipt....

Skrevet

Mer som kjøp og salg? Det er vel det hverdagen i stor grad dreier seg om, selge varer eller tjenester så man får penger til å kjøpe seg ting man trenger. Jeg selger tjenester til arbeideplassen så jeg skal få lønn. Hun selger varer på finn.no. No problem.

Skrevet

Er jo ikke lov på denne måten da... Tviler på at hun har noe foretak liskom.....

Skrevet

Jeg synes ikke det er spesielt sleipt egentlig. Det er da ikke som om folk ikke selv kan følge med på om det er salg eller ikke. Hvis noen vil kjøpe en dress på nett til høyere pris enn de kunne fått i butikkene så er det faktisk helt opp til dem. Så lenge noen vil betale det hun krever for dressene så dreier dette seg tross alt om salg mellom voksne mennesker.

Skrevet

Det har jeg ingen forutsetninger for å vite noe om.

Skrevet

Klart det er lov å selge også nye ting på finn.no, også som privatperson. Strengt tatt skal man si ifra til skatteetaten hvor mye man har tjent på den slags virksomhet, så er det opp til dem å vurdere om det er hobby eller av en slik størrelse at hun må skatte av det.

 

Jeg hadde vært mer bekymret for at det kanskje er stjålne varer jeg da og hadde ikke kjøpt uten at selger gir meg kopi av kvittering.

Gjest Siklerotte
Skrevet

På hvilken måte er det sleipt? Det er da opp til kjøper om vedkommende ønsker dressene, og hvis det er tilfelle, og begge er fornøyd med pris, ser jeg sannelig ikke problemet.

Skrevet

Må da finnes andre måter å tjene penger på, men for all del.....

Skrevet

Lurer på om noen kjøper de!

Skrevet

Ville dere kjøpt dem da?

Skrevet

Til dere som syns det er frekt, hvorfor syns dere det?

 

Er det ikke lov å kjøpe og selge på finn?

 

Skrevet

Kankje ikke frekt. Men litt merkelig å plukke med seg 10 dresser for så å legge dem ut på Finn. Hva tenker de på barnas hus liksom. Gir oss den fine muligheten til å kjøpe til halv pris, så plukker noen med seg alt.

Kjøpte selv reima tec + til 900,- der, skulle kjøpt 10 til... hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...