pusekvinne Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Nå sitter jeg på pc'n og er veldig takknemlig for min mann som legger lister i de rommene som mangler det, og det med glede! "I dag er det stikksagens dag" sa han og gikk i gang. Det sa han for såvidt her om dagen også da han la parkett i ett rom. Jeg er også takknemlig for å ha ei skjønn og kul datter på 1,5 år med rødt krøllete hår og pappas knallbå øyne og at det er helg!! Pluss mange andre ting!! Hva med dere?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Er så uendelig takknemlig for at jeg har min familie! Foreldre og svigerforeldre som bryr seg masse om oss, og som alltid stiller opp samme hva det er! Og de to vakre gutta mine.. Mannen og sønnen min! Hva skulle jeg gjort uten dem! Og lillebror i magen! Er også veldig takknemlig for at det begynner å nærme seg vår! Snøen smelter, jeg ser asfalten på veien, ser grusen på gårdsplassen, hører fuglene kvitre og solen skinner! Er bare veldig lykkelig for tida =)
wirre;o) Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 ettermiddagssol, nrk klassisk, en liten gutt som sover og ei frøken på 3 som sjekker tennene mine for plikker... opptatt av tannlege om dagen. blomsten jeg fikk av min mor, lukten av grønnsåpe og at jeg får ha beina på krakken noen minutter før middag og kveldsroen senker seg.
Rampongi Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Takknemlig for min friske skjønne pirat som nettopp har skjønt at det er moro å drikke vann fra mammas vannglass. Har en flott mann som selv om han ikke er så flink til å bytte bleier, er han en himla bra mann Er takknemlig for at det kanskje snart er vår og at det snart er påskeferie, som skal feires på hytta med familien.
♥Love is in the aiR♥ Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Akkurat nå er jeg SÅ takknemlig for at samboeren kommer hjem fra sjøen på mandag!!! Skal bli godt med 2øyne, 2 armer og et hode til;-P
Mille** Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Akkurat nå er jeg takknemlig for at mannen min har kommet hjem igjen, og for at vi har fått tilbake vannet i kranene. )
midgard Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Hmmm... jeg er takknemlig for den vakre lille jenta mi (som tar seg en liten lur i vogna) som sprer solskinn i livet mitt:))) Og så er jeg takknemlig fordi jeg har truffet en super mann som får det til å boble i magen (hadde nesten glemt hvordan det er å være forelsket...). Livet er godt! God helg damer:)))
Alba44 Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jeg er takknemlig over min nydelige familie!!! Min sønn, mann, mamma, søsken, tantebarn...De er så fine alle sammen og gjør livet mitt godt. Er også takknemlig over HELG, at mannen min lager pizza til oss og at vi skal ha familieselskap på søndag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå