Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Ja da tenker dere sikkert, kjøp det da!!! Ja, men ikke så lett, har lyst på Emmaljunga, koster jo 7800kr. Det er bra mye penger.. Er første fødte så kan jo tenke at andre mann å kan bruke de, for skal nøytral vogn. Men likevel.. plutselig ut med 8000kr for en vogn.. Så kommer stellebord, sprinkelseng, å alt det itillegg.. Føler jeg saumfarer FINN.NO hver dag.... Har kommet frem til at om vi handler brukt stellebord og sprinkelseng, har vi jo spart litt.. .. Men så er det jo det her med at noen reagerer på at vi velger brukt, andre reagrer på at vi vil ha ny vogn til 8000kr... Skal jo i utgangspunktet ikke bry meg om hva andre mener om den saken, men syns jo også selv at 8000kr er masse penger.... Skjønner bare ikke hvordan alle klarer å finnansiere det å få en ny verdensborger ... men alt som man burde ha....
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde ikke brukt 8000 kr på en barnevogn, det mange som er like fine og like gode som er mye billigere. Men smaken er som baken
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Bor på en sånn plass i Norge at det vil ikke lønne seg å kjøre dit!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Hvilken emmaljunga er det du tenker på da? Hvis du kjøper denne vogna, hvor mye penger har du da å rutte med til resten av barneutstyret? Klarer du å få taki alt du trenger for det du har igjen? Hvis ja, kjøp vogna. Hvis ikke, se om du finner en annen
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jeg tenker på Duo Edge 09 Dark grey med sportsunderstell!! Ser etter brukte også den ligger på rundt 4000kr men da blir det jo ikke DEN jeg vil ha !! Sært dillemma!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Har du fått ungen eller går du enda gravid, vi ha ikke så mye for vogna våres, vi ga 6000 kr for vogna, det var en emmaljunga city cross. og ser ikke probleme med og kjøpe ny vogn om dere ikke har vogn, fks skal arve? så lenge dere kjøper nøytral og kan bruke den videre så hvorfor ikke?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Mitt tips. Kjøp det du vil ha med en gang, la det koste litt det er så verdt det. For du kommer sikkert til å ende opp med den vogna uansett ikke sant? I steden for å bytte ut vogna, så kjøpt den du vil ha med en gang, GLED deg over at du har funnet den rette barnevogna. Og tenk hvis du kjøper en annen da, så ser du andre mødre med den vogna DU vil ha. Er ikke det litt leit? Jeg kjøpte Emmaljungavogn med en gang, hver eneste krone er er så verdt det, og jeg er så glad jeg bare kjøpte den, og gleeeder meg til å bruke den. Hadde jeg sitti med en annen hadde jeg vært litt "åh, søren, jeg ville ha en annen". Vogn er jo en viktig ting til ditt nyfødte barn, og den kommer til å bli mye brukt, til å med til soving, ikke sant? Syns du skal unne deg selv og babyn vogna, og være superhappy for det.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #11 Skrevet 12. mars 2010 Takk til deg 14.42 Jeg har da bestemt meg.. Jeg må jo bare ha den vogna.. Blir å angre sykt om ikke.. Den kan brukes til søsken også... Den kommer til å bli brukt hver dag til soving Den kommer til å bli brukt til daglig tur.... Ser jo at jeg bare må ha den... Takk.............. God helg!!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Vi finnansierte det ved å jobbe og spare. Brukte 25 000 kr til begyner utstyret til første og 10 000 kr til andre. Har dere råd kan dere kjøpe ny hvis ikke kan dere ikke det. Så vannskelig og så lett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå