Løvinna med gullklump Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Er det noen fra Oslo-området her inne som tilfeldigvis ønsker å selge sin Stokke tripp-trapp stol? Ønsker i så fall å høre fra deg/dere :-)
Løvinna med gullklump Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg gjør det daglig, men de blir solgt før jeg får sukk for meg :-( Tenkte det var verdt et forsøk å prøve her også. De er jo ganske dyr å kjøpe ny.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå