Gjest Ambivalent Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Stjeler denne ideen fra ett annet forum, har du opplevd å få feilsendt eller sende feil, og som resultat av det fått deg en god latter eller opplevd en flause? Også feiloppringninger? Jeg har i allefall fått en del kåte feilsendte sms og bilder opp igjennom årene hehe
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Ja, har sendt et par et ei god venninne av meg om at jeg lå naken i senge og ventet på deg tigeren min. Dette var i begynnelsen av forholdet mellom meg og gubben. Vi ler mye av det i dag
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Typen til veninna mi sende meg masse sex mld og bilder av pikken sin og e film der han runket... Jeg lå og sov og så ikke meldingene før på morgenen. litt senere på dagen ringte veninna mi meg og spurte om jeg hadde fått noen meldinger av typen hennes, jeg svarte ja og hun ble rimelig sur og mente at vi holdt på bak ryggen hennes. Vi ler av det den dag idag men typen hennes er litt flau over det enda:P er vel 3 år siden nå
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 jeg har noen kallenavn på venninner, de ikke liker. Ikke stygge men forenkla. Sendte mld om at jeg skulle til ***** til ei annen venninne så fikk hun jeg skulle besøke den meldinga. Ops.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Jeg & ei venninne skulle være litt slipe å si det var kø når vi skulle treffe ei annen venninne i byen, (hun var der allerede og ventet 10 min før avtalt tid) vi måtte bare innom en butikk på veien. (titte på en bukse) Skrev mld at vi måtte komme oss av gårde dersom vi skulle innom denne butikken før vi møtte hun andre i byen............. hun som stod og venta på oss fikk den, og det ble rett til byen og ikke innom denne butikken da.......
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Jeg klarte å avsløre for han jeg var forelsket i at jeg var det på msn, skulle skrive det til en venninne, men så havnet det i feil msn rute
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jeg hadde akkurat møtt en fyr, klarte å slette nr hans... Men så hadde jeg han på msn, så jeg spurte om nr hans var xxxxxx, ja sier han. Så sendte jeg en melding til han hvor jeg skrev; Se å få den deilige kroppen din ut av dusjen nå, jeg venter på deg. Så fikk jeg ikke svar, sendte da en til hvor jeg skrev: skal jeg bare ligge her å være kåt da eller? Ikke noe svar... Gir meg jo ikke, så sender en til: okei, da får jeg ordne opp selv da. (Hva var det jeg ikek forsto med at jeg ikke fikk svar de 3 første gangene???) Da ringer tlf: Hei dette er Guri, jeg har mottatt noen usømmelige tekster på telefonen min fra deg, forsøker å svare men får det ikke til. Kan komme av at jeg er 82 år... Da holdt jeg på å dø.... Viste seg da at jeg hadde byttet om 2 tall, og det hadde jo heller ikke han lagt merke til da jeg spurte han. Det var pinlig....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå