Gå til innhold

Hmmm... termin-forvirring..


stjertløvetann

Anbefalte innlegg

Først fikk jeg 09.10.10 på alle terminkalkulatorer på nettet.

Så var jeg på tidlig ul (uke 6) og fikk 15.10.10 som termin.

Var hos legen i dag (uke 10) og hun mener 07.10.10 er riktig, og at jeg skal se bort fra hva jm sa på ul..

 

Så nå blir det litt sånn

Noen: Når har du termin da?

Meg: Øh..Oktober.

 

Andre som har forskjellige datoer, og hvilken velger dere å forholde dere til?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har bare testa to forskjellige terminkalkulatorer på nett og fått opp 06.10.10 og en annen sa 08.10, legen har ikke sett på det ennå, da jeg har mistet flere ganger før og andre ting har vært prioritert... Om noen spør når termin er sier jeg i begynnelsen av oktober, spiller ikke så stor rolle for meg på dette tidspunktet i grunnen.... Tror de anslår mer presist ved den ordinære Ul i uke 18-19!?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan jo forholde deg til den legen sier men være forberedt på kanskje å bli satt tilbake en uke på ordinær UL. Men er jo kjekt å komme seg ut av 1. tri asap :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe sunshinebaby70, vet du, den tanken slo meg ikke før nå når jeg skulle fortelle det til mannen min..

 

Men jeg tror jeg går for den ja, for da er jeg snart 11 uker istedetfor 10 :D

 

Og om jeg settes tilbake en uke på den ordinære ul - vel, we'll cross that bridge when we get there ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe....nemlig :)

Lettere å bli satt litt tilbake i uke 17-18... ;-)

 

Litt usikker selv jeg - vet nøyaktig når jeg er befruktet siden det er prøverør...men på sist UL 9+0 mente hun på sykehuset pr tlf at jeg var 9+2 med den størrelsen på embryo. Gynekologen sa 9+0 og jeg VET jo at det er der jeg er... Nå skal jeg på ny UL på sykehuset neste uke 10+1, og hvis de da vil sette meg fram til 10+3 så sier jeg bare TAKK FOR DET :) Er bare to dager det er snakk om - men jo før over i 2. trimester jo heller...!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...