Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fra jeg våknet i morges har jeg vært veldig kvalm og hatt løs avføring. Klarte å sovne litt igjen, og det virker som om det verste har gitt seg, selv om tarmene ennå rumler veldig.

Er det normalt i forbindelse med slutten av svangerskapet, er det omgangssyke, eller kan det være thaimaten jeg spiste i går?

:o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter mitt første barn så skal ikke uttale meg skråsikkert, men jeg har fått med meg at mange gravide beskriver lette influensa symptomer/ omgangssyke i tiden rett før fødsel. Mange får diare...

Hva med å ta en tlf til JM. Du sier ikke noe om termindato, men kansje det er straks tiden ??

Skrevet

Jeg hadde det slik da jeg ventet første. Sprang på do hele dagen, fikk tømt meg skikkelig før hun kom på kvelden kl 21.00:)

Lurer på om det starter på samme måte denne gangen... i tilfelle er det ingen tegn til det nå:(

Håper noe er på gang hos deg:) Lykke til!

Skrevet

jeg har det slik ganske ofte (er i uke 30). men hvis du ikke har hatt det før kan det jo være omgangssyke. da går det jo over iallfall...

Skrevet

For to uker siden var sambo og meg på fødselsforberedende kurs på sykehuse. Et annet par spurte om dette med klyster, og jordmor svarte da med at kroppen som regel ordner dette selv rett før fødsel. Så kan være det er det det er :)

Skrevet

Det går jo an å håpe! 8 dager til termin i dag...

Kvalmen har gitt seg, men tarmene gurgler skikkelig ennå, og junior spreller som besatt...

Det kan jo i grunnen hende at sprellingen hans er grunnen til at tarmene er i ulage også, at ting kommer i press på noe vis..

Skrevet

Jeg har hatt det slik siden mandag, ufattelig slitsomt! Ringte jordmor, og det er ingen fare for babyen. Bare drikk masse! Tam cola, blåbærsaft og biola tipset hun meg om! God bedring!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...