Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Skal motta en pakke av en kompis,men han kastet kvitteringen i det han sendte pakken... Nå er det gått 7dager siden han sendte den og den er enda ikke kommet. Kan jeg ringe posten for å prøve å sjekke den opp når jeg ikke har kolli/sendings nr på pakken ?
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Du kan jo forsøke, men antagelig vil du bare få beskjed om at de må ha sendingsnret...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Du skal jo få en hentelapp eller sms når pakken er ankommet ditt lokale postkontor... Hvis det har gått såpass lang tid ville jeg dratt på ditt postkontor og spurt om de kunne sjekke om det har kommet en pakke med ditt navn på. Beskriv størrelse / farge m.m., og be dem se gjennom hyllene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå