Gå til innhold

Hva er det som feiler Posten da?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TO ganger denne uka har jeg mottat mld på telefonen om at pakken jeg har bestilt er underveis og leveres på avtalt sted (altså på døra hjemme hos meg). Jeg tenker som så at da får jeg holde meg hjemme til posten har vært hos oss for å motta pakken. Timene går og ingen ringer på døra, og jeg går en tur med søpla og sjekker samtidig postkassen. Der ligger posten, men ingen pakke. Jeg går inn på posten.no og sporer pakken. Der står det:

Forsøkt utlevert Årsak: Adressaten ikke inne / forretn. stengt Tiltak: Sjåførkort lagt igjen

Da er spm mitt: Hvordan i helvete kan postmannen vite at jeg ikke er hjemme når han ikke engang har vært på gårdsplassen min?? Og dessuten har jeg ikke fått noe sjåførkort!!

Den pakken jeg skulle mottat idag, er faktisk veldig viktig at jeg får før vi reiser bort (reiser på tur i kveld klokken 16, og da har ikke pakken kommet på postkontoret enda, så jeg får ikke hentet den idag!!)

Hva gjør jeg?!:@

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ringer posten, skjeller og smeller og insisterer på at de strammer opp budene sine og får levert pakka presto.

Ikke at det fungerer, det heller, posten er ubrukelig og du får sikkert pakken neste uke en gang - men gud, det føles godt. =)

Skrevet

Sjekk alle naboens postkasser om de har fått sjåførkortet?

Jeg fikk sms i dag om uavhentet pakke som blir sendt tilbake i dag.... og jeg har ikke en gang fått noe pakkelapp. Men her har sikkert både pakkelapp og purrelapp havnet i feilpostkasse (postkassestativ med fler kasser). Sløve naboer jeg har som ikke kan legge tilbake ting som har kommet feil i rett kasse!

Julegaven fra jobben fikk jeg i januar (etter at en nabo tom hadde greid å hente den) og Årsoppgaven min fra jobb er borte vekk (litt guffen at faktisk noen har interesse av å lese den)....

Skrevet

hva med å heller ringe å spørre posten enn å spørre oss her inne?

Skrevet

Skal sjekke de andre postkassene, det er ikke utenkelig at det har havnet feil, for det har skjedd før!!

Men det er så irriterende!! Hadde jeg bare tenkt på det litt før, hadde jeg slengt meg i bilen å fulgt etter postbilen og sagt det direkte til postmannen hva jeg mener!! Hvis de ikke en gang gidder å stoppe for å prøve å levere pakken, kan de da lik så godt la den ligge igjen på postkontoret slik at jeg selv kan hente den ut! Men nå må jeg vente til over helgen med å hente den pga at posten ikke kommer inn på kontoret før seint idag!!

Fader altså!!!

Skrevet

Det var vel ikke sånn ment at dere skulle fortelle meg hva jeg skal gjøre, men mer enn utlufting av frustrasjon som var meningen med dette innlegget!

Dersom jeg ringer posten, får jeg nok bare beskjed om at de skal se på saken, og det hjelper jo ikke meg...

Skrevet

Ring kundeservice så kanskje de kan ordne noe.

Er det sant at han bare har gitt blaffen i å prøve å levere den som han jo skulle hadde jeg krevd en ekstra tur innom for å prøve igjen.

Skrevet

hvis du ringer posten og forteller at du på sporingen får beskjed om at pakken er forsøkt levert, men at du har vært hjemme i hele dag og har ikke sett snurten av budet, så kan det jo faktisk hende de sender en ut med pakken til deg da!!!

Skrevet

Prøver du ikke ringe kan du heller ikke klage.

Det at du nok bare får beskjed om ditt og datt vet du aldri før du har prøvd.

Skrevet

Det er ikke første gangen posten har tullet det til, og heller ikke første gangen jeg har ringt! Så jeg snakker av erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...