Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hei. Jeg har vært stor. Veldig stor. Er faktisk fremdeles stor, men har nå gått fra 108.7 kg, til 94 siden 18 januar i år.. Holder på å slanke meg.. Er gøy å se kroppen min bli mindre, men fyf*** så mange strekkmerker jeg har! Både av fedme, og etter graviditet... Og det er ikke lyse merker, men RØDE! Ser ut som katten har klikka galen og hoppa på meg.. Hva gjør jeg?? Kan jeg få de vekk? Eller i det minste lysere? Operasjon for å få de vekk? Drømmen var liksom å kunne gå i bikini igjen når jeg får slank kropp, men vil ikke akkurat vise meg frem med alle de merkene..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 hei SÅ FLINK DU ER!!!!!!!!! jeg veit dem har en krem på sykehuset mot arr o.l. ellers er det jo laserbehandlinger også... stå på
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg lurer på det samme.. Har knallrøde merker nå pga graviditet, tettitettitett over hele magen..
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 De vil bli lysere av seg selv. Det kan ta tid, men de gjør det altså. Jeg føler at mine synes mindre når jeg er flink å skrubbe og bruke fuktighetskrem, så det kan du jo forsøke. Har hørt om laser og operasjoner som har vært forsøkt for å fjerne det, man aldri noen som har vært effektive nok til å være verdt prisen. Du er veldig flink som klarer å gå ned i vekt. Vet hvor mye det krever! Vær stolt av kroppen din likevel. Strekkmerker er en detalj. Jeg er sikker på at du er flott og vil bli enda flottere når du har selvtillit nok til å gå i bikini:)
NormaJean Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Så flink du er HI:) stå på ang strekkmerker, de vil jo blekes etterhvert. De jeg har fra forrige svangerskap (som så ut som en katt hadde gått amokk på rumpe/lår) var lilla/røde lenge, nå syns de knapt. Jeg har ikke gjort noe spesiellt for å bli kvitt dem. Nå er det magen som får gjennomgå, håper at de forsvinner om noen år også. Gled deg over resulatetne du oppnår med slankingen din, det er jo helt supert! Men jeg skjønner veldig godt frustrasjonen din med strekkmerker, men kanskje de vil blekne etterhver som vekten går nedover?
2 små og en undulat Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Jeg ville ha oppsøkt hudlege/terapeut, de vet nok best hva som kan gjøres. Men; det koster:( Ellers ville jeg bare si at jeg synes du er kjempeflink! Jeg prøver å gå ned i vekt med å "forandre" livsstil. Går sakte, men sikkert nedover, men jeg er langt ifra så flink som du;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå