Ugl@ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Puppene mine var for kort tid siden to vrengte skinnfiller, den ene hadde t.o.m brystvorta oå innsida. Skrukkete og slaskete saker jeg rulla inn BH`n som ikke akkurat var noe å juble for... MEN, siste tida har jeg lagt på meg bittelitt, samt tatt noen øvelser for bryst og overkropp, og vips, der er de tilbake, faktisk veldig fornøyd og de besto blyantesten t.o.m!!! Brystvorta er ute igjen også, ikke vært ute siden den tida jeg fant kulen og sleit med det. Arret etter jeg fjernet kulen synes knappest og vevet under har fylt seg ut så søkket jeg hadde er borte det også. Har faktisk grått av glede da jeg oppdaga at puppen min så normal ut igjen. Og det helt uten at jeg har stappa inni noe som helst. Jeg som hadde vurdert brystoperasjon. Nei, trengs ikke. Nå får jeg fortsette treninga, holde vekta og håpe på at de holder seg sånn noen år :-)
Dane Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Fortell oss hva slags øvelser du gjør! Jeg vil også bestå blyanttesten - ihvertfall ha mindre mengder blyanter under der... ;-p Helt i null tror jeg nok aldri vil gå med mine puppoe.... Øvelsene takk! Og gratulerer til deg! Tipper det får selvfølelsen din 10 ganger opp! :-)
Ugl@ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 Sånne fjær med håndtak..ikke sikker på hva de heter. Men gubben hadde en slengendes her. Men helt ærlig tror jeg det er vekta, og tida ( minsta er snart 3år og det er over 2år siden jeg slutta å amme. som er den største hemmeligheten, pluss størrelsen, har små nette c-cuper. I hvertfall gir det håp kansje til de som nylig har slutta å amme, det kommer som regel tilbake igjen. Min mor sa det til meg, de trenger bare litt tid til å komme seg igjen etter strabasene. Jeg hadde vanvittige store bryster som gravid og når jeg har ammet i forhold til hva jeg har had før svangerskapa mine. fra en B-cup til E.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå