Gå til innhold

reima sokker eller stonz?

Anbefalte innlegg

Skrevet

hva er best?

forskjell?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen erfaring med Stonz, men vi brukte Reima-sokker i høst til snuppa som da var 8-9 mnd. Da funket de supert. Var jo ikke så mye ute når det regnet osv da hun var så liten...

Når vinteren kom brukte vi vinterskoene (Sorel), selv om hun ikke kunne gå. Men da satt hun mest på akebrett, på huska osv. Krabbet ikke så mye rundt. Hun slet litt når hun begynte å gå, vanskelig å gå med sko - men gikk seg fort til egentlig (",)

Ville ikke brukt bare Reima-sokker ute nå (vi bruker dem i vogna nå) - det blir for kaldt!

Skrevet

takk for svar :)

han blir barnehagegutt i mai, så det er i grunn da vi tenker på.

Skrevet

Hvor gammel er han da?

Jeg har som sagt ingen erfaring med stonz, men vet at mange er veldig fornøyde med det. Jeg tror jeg ville syntes at Reima fotposer er litt lite i barnehagen - og hvertfall i regnvær osv. Tror jeg ville prøvd å finne en annen løsning. Funket fint hos oss, men da var hun jo hjemme - og vi var ikke ute så lenge om gangen, evt så satt hun endel i vogna også.

I barnehagen er de jo mye ute - uansett vær - og da trenger de nok noe bedre på beina.

Du kan evt. ringe barnehagen og spørre hva de tror. De har jo ofte god erfaring med dette (",)

Skrevet

ja, det var lurt :)

han blir 10 mnd i mai.. Tenker at sko er altfor tidlig, så det bør være en slags pose-sokk...

Skrevet

Veslejenta brukte Reima-sokker i barnehagen i høst da hun ikke kunne gå. Det fungerte supert og med ullsokker under var hun alltid god og varm.

Brukte de både til tykk dress og til regntøy når det var vått ute. Så små satt uansett aldri ute på bakken når det virkelig regnet.

De er like hele og finne så de går nok i arv til gutten i magen.

Skrevet

Jenta mi brukte reima på tidlig-høsten, men synes hun ble fort kald, selv m ullsokker inni. Kjøpte stonz med ullinnlegg og er kjempefornøyd. De kan man fint stramme til slik at de sitter på foten & man kan bruke både med og uten innlegg. De er også mer slitesterke enn reima sine, da de har en slags såle. Har vasket våre og de er like fine etter mye bruk & litt vask. Ville helt klart gått for stonz!

Skrevet

Stonz er best uten protest=) Brukt de i hele vinter, og er strålende fornøyd! Sitter godt på foten, og sklir ikke så lett på isen pga "sålen" under.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...