Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hva gjør man når samboeren og barnefaren til min 1 mnd gamle baby sier til meg at han har vurdert å ha sex med ei annen jente for bare 2 dager siden? Og klager på at det er fordi han får for lite sex???? Blir så utrolig lei meg...
Anonym bruker Skrevet 13. mars 2010 #2 Skrevet 13. mars 2010 Mannen din er iallfall ærlig. Og hvis dere har for lite sex eller kjedelig sex så bør han vel få lov til dette. Ærlig talt
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #3 Skrevet 14. mars 2010 Hva feiler deg da, 18.36? ingen menn kan forvente at sexlivet skal være helt normalt igjen etter 4 uker etter en fødsel da. Hvis han virkelig mente det han sa, så er han absolutt ikke noe å samle på!
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #4 Skrevet 14. mars 2010 da sier du bare tilbake at så fort du er klar for sex igjen kommer du til og ha sex med en annen mann... Eller rett og slett si at om han går og puler en anna dame så er det slutt. Jeg hadde ikke godtatt det og hadde spent maen ut om han hadde vørt utro, uansett om han kommer til meg og sier han skal pule ei aei og han gjør det så er han utro...
Anonym bruker Skrevet 14. mars 2010 #5 Skrevet 14. mars 2010 Jeg fikk vel høre noe sånt når jeg var gravid og da sa jeg helt greit, du kan ha sex med så mange du bare vil. Men først må du finne deg et annet sted å bo. Jeg har alltid vært klar på at jeg ikke godtar utroskap og ikke skal jeg tvinges til sex om jeg ikke er klar heller. (skal sies at grunnen til at vi ikke hadde sex var at jeg hadde bekkenlåsning, og det var ikke mulig å finne en stilling som ikke gjorde vondt for meg.)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå