Gå til innhold

Hehehe...Tangerudbakken i går...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så dere hvor mye han politimannen slet med å holde seg alvorlig da de to gnomene kom inn på kontoret hans og skulle anmelde et stjålet skilt. Haha, han gliste skikkelig:P Var nok vanskelig for han å holde seg professjonell da. Spesielt når han med downs måtte gjenta absolutt alt frøken hjerneskade sa.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herlighet, for en dust du er..

Skrevet

Jeg synes og disse to og de andre i serien er festlig og har problemer med å holde meg alvorlig til flere av episodene. Men forskjellen på min reaksjon og din er nok at du er skikkelig ondsinnet mens jeg som mor til en gutt med downs virkelig koser meg og ser for meg vår lille prins når han skal opp og frem i verden. Tenk deg om en gang til før du sprer mer galle på dette forumet(regner med det er du som spammer med mongovitser her inne)

Skrevet

Jeg la også merke til det, HI. ;)

Skrevet

måtte smile litt jeg også, men å kalle de gnomer!!! kom igjen da!!!

klart politimannen sikkert fortalte dette da han kom hjem, og at han syntes det var litt festlig. man alle som så på syntes det var festlig. ikke: fy faen å dumme de mongoene er!!! men: hehe, så søte de er som prøver å rydde opp i noe som er galt!

Skrevet

Synes det er du som virker hjerneskadd her, jeg.

Skrevet

Selv mannen min, som ikke akkurat har en bred og innsiktsfull horisont på området mennesker reagerte på det i går (mannen min liker kun folk med samme økonimisk og sosial bakgrunn, og med samme humor og meninger, ganske håpløs, jeg vet). Han påpekte hvor ressursrike de er, som går til rett instans for å få løst et problem i hverdagen.

Skrevet

Jeg har sett minst tre tråder som omhandler Tangerudbakken i dag, står du bak alle, HI?

Skrevet

Jeg har ingen med downs i min nærmeste krets, og jeg koser meg veldig når jeg ser denne serien:) Selvfølgelig smiler jeg av mye av det de gjør og sier, men det er fordi de er så utrolig søte! Tenk for en livsglede:D

Vi "friske" skulle virkelig hatt noe av denne innstillingen til livet!! For noen fantastiske og rause mennesker! De er jo helt herlige:)

Og du! Du virker ikke særlig tiltalende som person når du kommer med disse uttalelsene. Håper du kan lære litt om raushet ved å se denne serien!

Skrevet

Skjønner hva du mener HI, men måten du skriver det på er helt forkastelig!

Hvor gammel er du egentlig?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...