Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hva gjør man når samboeren og barnefaren til min 1 mnd gamle baby sier til meg at han har vurdert å ha sex med ei annen jente for bare 2 dager siden? Og klager på at det er fordi han får for lite sex???? Blir så utrolig lei meg...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Uff stakkar deg. Det er dårlig gjort av han. Har ingen råd desverre. Ønsker deg lykke til. Min erfaring er at menn noen ganger plumper ut ting de ikke egentlig har tenkt så veldig nøye igjennom.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Da ber du han om å ryke å reise. Du har født for en måned siden, og forstår han ikke at du ikke kan stille deg til disposisjon så er han veldig lite å samle på. Du har tross alt båret rundt på barnet hans i magen i ni måneder og deretter pressa det ut gjennom gjennom mange timers forferdelige smerter.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Be han om å virkelig se for seg å dra utstyret sitt ut og inn gjennom en trang åpning dekket med piggtråd. Slik ville det kanskje kjennes ut for deg nå, med mulige sår og ømt underliv. Han burde ha vett til å ikke klage om for lite sex 1 mnd etter fødsel.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Altså, vi har hatt sex etter fødsel.. Men det har tydeligvis ikke vært bra nok for han da =(
LillaGorilla♥♥ Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Da forteller du ham at det får han jo bare gjøre, men da trenger han ikke komme hjem til deg igjen- da vil han finne sakene sine pakket og klare ute på plenen og låsen skiftet. Så får han jo selv vurdere om det er verdt det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå