Gå til innhold

Dere som ser på greys anatomy sesong 6...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan dere oppdatere meg litt? og kanskje tipse meg om noen sider der man kan se gratis episoder?

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

George dør og Izzie overlever. Tror også hun får sparken og flytter. Lengre er jeg ikke kommet. Ser ikke fast på, bare en snutt her og der.

Skrevet

Kan oppdatere deg litt jeg!:)

Det stemmet at George dør og Izzie overlever. Samtidig må sjefslegen gjøre nedskjæringer hos de ansatte pga. økonomien. De slår så sammen Seattle Grace og det andre sykehuset i Seattle til ett bysykehus. Mange ansatte må gå og Alex går til sjefen og forteller at Izzie ikke er frisk nok til å jobbe som hun gjør. Det blir en kamp der de sterkeste overlever og hun får sparken. Hun blir forbannet på alex fordi han gikk bak ryggen hennes og hun flytter for en periode.

Det kommer også en ny kardio kirurg til sykehuset, til Cristinas store glede men hun viser seg å ha en fortid med Owen...

Owen velger likevel Cristina.

Mark's datter(!) dukker opp. Sloan er 18 år og gravid og oppsøker sin far etter at hun ble kastet ut hjemmefra. Etter hvert utvikler de et far-datter bånd, og Lexie blie sjalu. Hun gir ham et ultimatum, Mark velger Sloan og Lexie slår opp med ham. Hun finner 'lykken' hos Alex og de ligger sammen. Dagen etter dukker Izzie opp...

Hmm, ble rotete dette her, men jeg har ikke sett alle episodene enda.

Skrevet

Åh, takk! :D

Høres spennende ut! Mark med en datter?! Wow!

Hva med Meredith og Derek? Skjer det noe mer mellom de eller er det stille på den fronten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...