Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hadde et inlegg hvor de krevde betaling for å kjøre ut garderoben til oss, fordi de MÅTTE kjøre den ut. Hente den selv var IKKE et alternativ.... Måtte belate 625 kr for det. Så ringer de i går og sier at de kommer mellom 10 og 15... javel? Hvem er hjemme på den tiden da? Heldigvis for de var jeg på sykehuset idag og var hjemme kl 12, men de kunne ikke love at de kunne være her etter 12, kunne godt hende de kom kl 10, og de foreslo da at en av oss kunne ta fri for å være hjemme... Og når han attpåtil kommer, så må JEG hjelpe han og bære det inn?? Jeg har vært på sykehuset fordi jeg har en rygg og nakke som kranlger, også må jeg bære? Nå er ryggen kaputt, men for all del... Hadde jeg visst hva jeg nå vet, så hadde vi handlet et annet sted! Puh, dagens utblåsning! ) Men det blir en flotters garderobe, da!
Gjest irismor Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hadde jeg måtte betalt 625.- for å få det levert på døren si ikke "en hvis mann" om jeg hadde løftet en finger for å bære inn.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Det er nettopp det. Vi MÅTTE betale. vi ville jo hente selv, sånn at vi kunne hente når VI hadde tid, ikke at vi måtte jenke oss og være hjemme når de kom. Jeg holdt på å ramle av slippersen når han sa "ja, jeg må ha litt bærehjelp for det er ganske tungt".... Han får betalt for å løfte tungt, det gjør ikke jeg!
Gjest irismor Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Har lest de andre innleggene dine og vet at dere måtte betale for levering og ikke fikk hente selv. Idioti spør du meg. Må jo være enklere for de også at man hentet ting. Men jeg hadde ikke løfta fingeren for det når det gjalt å få det fra bilen og inn. Så hvis jeg hadde vært i riktig kranglehumør i dag så hadde jeg ringt eller sendt en mail om hvorfor man i alle dager skal betale for levering når man må bære garderoben inn selv (vet at du måtte hjelpe til). Budmannen hadde nok fått brynt seg på meg, jeg løfter ikke en finger for ting jeg har betalt for. Men nå skal sant sies at jeg har en stor slitasjeskade i ryggen og konsekvensene for meg ved løfting av tunge ting er 3-4 dager rett ut i sengen etterpå.
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Ja, det er helt på trynet. Jeg klarer jo ikke å krangle med folk face 2 face da, selvom jeg sikkert høres ut som den verste krangledama her inne til tider. Syns rett og slett at det er uhørt at vi må betale, må være hjemme sånn og sånn, OG må bære!!! Vi ville jo hente! Gaaah Jeg har også vond rygg, og konsekvensen er at den nakken jeg omsider etter 2 dager med kursing og trening har fått løsna litt på, nå er stiv igjen. Baffhaff
Gjest irismor Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Til noe helt annet. Har du prøvd sånn "spikermatte" eller "spikerpute"? Jeg har spikermatte og har faktisk hatt noe god effekt med henhold til smertene i ryggen. Pute har jeg ikke prøvd da jeg ikke har problemer med nakken. Men det er verdt et forsøk. :-)
Gjest Sekretøsa Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Nei, det finnes grenser for selvpining! Haha! ) Men jeg har lært masse nytt disse dagene, og merker jo at det hjelper. Problemet er jo ikke hvordan man skal takle/bedre smertene, men hvordan man skal unngå at de kommer... der sliter jeg! )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå