Gå til innhold

Jentetur til London!!


juli3

Anbefalte innlegg

Jeg drar til London i morgen tidlig! Og blir til mandag kveld! Mine første netter borte fra lillegull!! Men han skal være hjemme sammen med pappa da, så det er heldigvis ingen problem. Og farmor og farfar kommer på besøk fra lørdag til søndag. Så han kommer jo til å ha det så bra! Men mamma's hjerte kommer til å verke litt likevel....jeg får døyve det med shopping;)

 

Måtte bare dele gleden med dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skulle ønske det var meg!!! Hihi:)

GOD TUR OG NYT DET!!!;)

Alle mammaer har bruk for litt alenetid også! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som jeg misunner deg akkurat nå! Kunne godt tenkt meg en jentetur så kunne pappaen fått tatt litt ansvar for en sutrete guttunge som i tillegg til å våkne kl 5 om morgenen har funnet ut at det er nok med en hvil om dagen.

 

Noen ganger suger det å ha en mann som er gift med jobben....

 

MEN, nok klaging KOS DEG!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse god tur! Jeg og fikk lyst. Men fikk nå en skihelg alene tidligere i vinter. Det var og veldig kos. Men en graviditet og måneder med amming gjorde meg litt dårlig rustet for afterski'en, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kos deg masse!!!!! Ja mamma hjerte får du trøste med å handle massssse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er tilbake!! Fikk shoppa masse fint til meg selv, litt til samboeren og litt til lillemann....det var så mye fine barneklær der....men måtte prioritere meg selv nå!!:)

 

Det gikk helt fint å være borte fra han, og de hadde storkosa seg hjemme! Men lykken var stor når jeg fikk et KJEMPESMIL fra lillegutt i dag tidlig! Da var han tydelig glad for å se mamma igjen! Og i dag er det bare KOS KOS KOS:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He he ja det er alltid godt å komme tilbake til de små, uansett hvor lenge man har vært borte.

 

Godt du koste deg!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...