Gå til innhold

Hva syns dere om Hermine?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen syns det er veldig fint, jeg vet ikke helt hva jeg syns..

 

Håper den lille i magen er en gutt, så slipper vi den diskusjonen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Litt spesielt men fint.

Skrevet

Syns ikke det er spesielt pent..

Skrevet

STYGT!! Fatter ikke at noen kaller en baby for det..

Skrevet

Det er fint i Harry Potter filmene :-) men der stopper det for meg.

Skrevet

Tror jeg skal vise svarene til mannen min ja, de fleste holder med meg ser jeg:)

Skrevet

Jeg liker både Harry Potter, og -ine navn. Så tommel opp fra meg :-)

Skrevet

var litt for Harry for meg :P

Skrevet

Synes heller da at Helmine er penere jeg da:)

Skrevet

Jeg synes det er søtt:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...