Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Mannen syns det er veldig fint, jeg vet ikke helt hva jeg syns.. Håper den lille i magen er en gutt, så slipper vi den diskusjonen!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 STYGT!! Fatter ikke at noen kaller en baby for det..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Det er fint i Harry Potter filmene :-) men der stopper det for meg.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Tror jeg skal vise svarene til mannen min ja, de fleste holder med meg ser jeg:)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jeg liker både Harry Potter, og -ine navn. Så tommel opp fra meg :-)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #12 Skrevet 12. mars 2010 Synes heller da at Helmine er penere jeg da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå