Gå til innhold

Til deg som har mistet ringen din på 85kvm på SKRAVLESIDEN

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror jeg ser at den har rullet inn under en vaskemaskin/tørketrommel. Det kan godt være et annet elektrisk app som har lav avstand mellom gulv og apparat (oppvaskemaskin/kjøleskap ect)

Lykke til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

takk! småen sa at han hadde kastet den under noe. løper å leter!

takk igjen :)

Skrevet

si ifra om du fant den da!!! var jo spennende dette ;)

Skrevet

Sett under badekaret? En hylle osv?

Skrevet

badekar har jeg ikke, så den er grei :P

men jeg har sett under varmeskape, kjøleskapet, varmtvannstanken, vaskemaskinen, oppvaskmaskinen og soffaen :P

borte er den.

den er av rødt gull med en diamant på. en spennring.

takk igjen :)

Skrevet

Sjekk inne i hansker/votter.....og blandt skoene dine.

Under kjøkkenbordet?

Skrevet

Sjekk under senga, helt inntil sengefoten..

ompalompa :)

Skrevet

har du lister under alle kjøkkenskapene. normalt er de jo det,. men kan være en åpning et sted...

Skrevet

Nå har jeg prøvd igjen og jeg får ikke opp annet enn at den ligger under/inntil et elektrisk apparat.

Håper du finner den.

HI

Skrevet

det stemmer at det mangler lister på det ene kjøkkenskapet mitt.. hehe.. men den er ikke der, for der har jeg lett..hm.. forstår ikke at det går an å gjemme en ring så godt

Skrevet

om den ligger inntil et elektrisk apparat kan den jo ligge inntil en føner, i en kjøkkenskuff, i skuffen på soverommet ;), er mange muligheter da :)

Skrevet

sa du at minsten hadde rotet den vekk+?????? hva med å lete på rommet hans/hennes. har hun noen elektriske leker????

Skrevet

Sorry at jeg ikke kan være mer spesifikk!

Ikke alltid at jeg får like klare svar og jeg har aldri helt skjønt hvordan denne "gaven" virker. Noen ganger ser jeg det helt klart og denne gangen mer diffust. Tenkte bare at det var verdt å svare deg slik at du kunne lete på disse stedene. Lei for at du ikke fant den der.

Skrevet

rommet hans er det eneste stedet jeg er relativt sikker på at den ikke er, for han er aldri på rommet sitt.,.. hehe..hm.. han sa at han kastet den av gårde.

kanskje jeg egentlig bare burde begyne å rydde og vaske hele huset og håpe på at den dukker opp da

Skrevet

Jøss! Jeg mistet gullsmykket mitt på 89 kvm i går, kanskje du kan prøve å hjelpe meg også? Jenta mi lekte med det da vil lå i senga før vi stod opp. Da jeg gikk på jobb var det borte. Hun sier hun la det på badet, men hun er bare 2 år, så vet ikke hvor mye jeg skal legge i det.Vet ikke om hun tok det med ut av soverommet eller ikke, men har lett bak madrass/nattbord og i nærheten av senga. Vi hadde vaskehjelp i går og hun hadde ikke funnet noe. Stoler 110% på henne.

Skrevet

veldig snilt av deg hi :) og det kan hende at du har rett også, bare at jeg ikke finner den alikevel.

jeg skal rope på deg og fortelle deg hvor den er om jeg en dag finner den igjen :)

Skrevet

Jeg må ha litt tid. Tydelig at "gaven" min ikke fungerer helt i dag:-)

Det blir oftest bedre når jeg får sovet på det. Jeg gir beskjed når jeg får opp noe.

HI

Skrevet

En ring på 85kvm skulle vel være enkel å finne???

Skrevet

Knegg, 21.23... Hva med oppi kaffetrakteren? Inni dampstrykjernet? Inne batterirommet på fjernkontrollen? Ja, jeg er litt mer avansert synsk enn de andre..

Skrevet

Ofte er det jo slik at man ikke ser det som er rett forran nesen:-)

men en ring på 85 kvm skulle jeg også finne.

Hi, stå rett opp og se først til høyre så til venstre, ser du ikke ringen da, så må du ha briller.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...