3 søte små Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Eline og Nikolai? Eller noen som har noen bedre forslag!? Jenta skal hete eline,men litt usikker på guttenavn...
BabyjenteMARS<3 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Fine navn det da Synes de passer godt sammen !!
M ♥ ♂-2010 Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Eline er kjempefint:) Nikolai passet godt til, synes jeg. Synes også Eline og Oskar, eller Eline og Sander passer godt sammen. Her er flere forslag som jeg synes klinger godt med Eline: Henrik Jesper Edvard Emil Emrik Bendik Philip Herman Isak Julian Jakob Ludvig Markus Noah Truls Vilhelm
Lova80 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Syntes det passet veldig bra!! Eline & Mads Eline & Nikola Tvillinger, så spennende:-D
lolita82 Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Synes de passet veldig fine sammen;) Mine på tre uker heter Adele og Liam.
Sesilia Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Eline og Nikolai er fine sammen... De har flere felles lyder, og det klinger fint - synes også de passer i sjanger... Jeg er dessuten for at tvillinger har forskjellige forbokstaver! Tror ikke jeg kommer på noe bedre, flotte forslag du har her...
Herkules Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 M ♥ og ♂ i magen : Så morsomt mine barn heter Eline og Oskar, jeg syns også det passer så godt sammen:) Syns Nikolai klang fint til Eline jeg Sikkert mange andre fine navn, jeg har ikke forvane å ramse opp navn på disse trådene siden jeg syns det er vanskelig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå