Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hos meg er den ene puppen vesentlig mye større en den andre. Føler jeg generelt har mer fett på venstresiden enn høyresiden av kroppen.
Zitro Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Nei, og tror dem færreste har det - så sant det er natulige bryster selvsagt. Akkurat som at den ene foten stort sett er større enn den andre og også brystene slik...
Ugl@ Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 nei, men de har blitt bedre etter den ene brystvorten min fant det for godt å titte ut av puppen igjen.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Vel.. Stor B og liten D kan vel neppe kalles symmetrisk :-P Mannen min liker puppene mine, jeg liker dem, så her skal det ikke fikses på noe allikevel .)
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg er nok en av de heldige som ikke har synlig forskjell på de Men de kunne godt ha krympet til D uten problemer
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Saa lenge jeg ammer er jeg saa symmetrisk atte. Det er bare aa gi minstepuppen oftest saa ordner den saken seg. Men til vanlig har jeg forskjell og til fest bruker jeg silikoninnlegg i bh-en
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå