Gå til innhold

Hva skjer?????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på HM og skulle kjøpe meg en mammabukse i dongeri. Jeg er 14+6 og har fått litt mage. Det rare var at jeg fant ingen bukser som passa meg. 46 var den største str de hadde, strikken over magen var passelig, men selve linningen på buksa var sånn at det var ubehagelig å sitte. Jeg bruker normalt str 42. Ble rett å slett litt deprimert:( Noen som vet hvor man kan få tak i digre mammabukser som ikke koster en liten formue???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skjer???? sier jeg og!!

Dette var merkelig. Kanskje buksene var feilmerka? Eller så var det en x-tra slim modell??

Hørtes merkelig ut. Tror egentlig ikke du trenger digre bukser;-) Prøv på Kaphal (hvordan skrives det?), eller Lindex har kanskje noe.

Lykke til!!

Skrevet

Hvis det er noen trøst så er nok HM gravidebuksene litt rare i fasongen. Jeg fikk de rett og slett ikke til å sitte sist - gikk opp en str i forhold til hva jeg bruker: fikk den ikke over lårene engang! De som var enda større så bare helt rare ut. Og jeg prøvde alle de hadde sist!

Arvet derimot en HM bukse av en vennine som sitter ganske bra men som er en litt løsere modell.

Ikke bli deppa! Gå til en annen butikk og finn drømmebuksa der =O)

Skrevet

Helt enig!! Jeg er vanligvis str. 38/40 og prøvde ganske så kjekt en jeans på HM i str. 40. På prøverommet gikk det greit, men skulle ta den på hjemme og sitte!!! Ja, da skal jeg si det strammet - og det er linningen som strammer fælt. Orker rett og slett ikke bruke den (litt surt for den kostet 399,-), Bruker kun tights og tunika, lange topper, har gitt opp å finne en bukse/jeans til en brukbar pris. Vil jo helst ikke kjøpe altfor dyre bukser heller - med "bare" 17 uker igjen....

Skrevet

De har en sånn cargo-bukse på HM som er ganske grei på størrelsen, pluss at den har litt strech (finnes i brun, blå og grønn). Men de andre er helt løk på størrelsene. Avviker flere størrelser fra det jeg vanligvis bruker.

Skrevet

dette synst jeg var rart for jeg har helt motsatt erfaring. Kjøpte en bukse i str small og den er altfor stor til meg. Skulle liksom være en slim modell:P. jeg bruker vanligvis xs i bukser da men small var det minste de hadde. Pluss at jeg har lagt på meg åtte kg til nå så.. Jeg blir litt oppgitt jeg også for nå går jeg rundt i vanlige leggings bukser med strikk i livet. Men strikken strammer jo fælt rundt livet når jeg sitter så det er skikkelig ubehagelig.. Jeg er 22 uker i dag. Snart passer jo ikke de buksene lenger heller for jeg blir jo ikke akkurat minrde:P. Så jeg må jo finne meg en vetig mammabukse som jeg ikke sagger i etterhvert vel?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...