Gå til innhold

Dere som er i et parforhold eller gifte

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere sammen når dere skal finne på noe gøy? Føler jeg og mannen min ikke gjør noe "gøy" uten at vi er sammen med venner..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he.. vi spiller klespoker iblant:) Og så går vi på ski eller tur, sitter ute med bål og koser oss med marshmallows når det er fullmåne... Ellers er vi litt kjedelige vi også iblant!

Skrevet

Vi prater, tuller og flørter. Det er utrolig hyggelig å lage en god sen middag en fredag/lørdagskveld når ungene er lagt. Da prater vi på en annen måte enn vi gjør ellers, har bedre tid til hverandre, og tar gjerne et glass vin/en øl hvis vi har lyst på det.

Skrevet

Vi tar oss en tur på stranda med hundene, går på kino, bestiller mat og har en romantisk "date" hjemme med stearinlys og rolig musikk :) Gøye ting blir vel å leie film, gå ut på byen med venner, samler fam og venner og har en spillekveld på ps3'n vår eller noe i den duren :) Prøver alltid å få litt oss tid uansett å travel hverdagen måtte bli :)

Skrevet

Nå har vi nettopp kjøpt oss Playstation 3 og da er planen å kjøpe spilet Buzz og andre spill som jeg synes er artig som vi kan spille sammen. Tidligere har vi spillt en del brettspill sammen som f.eks Scrabble.

Vi er ikke alltid like flinke til å gjøre noe gøy sammen, det blir ikke så ofte, men da er det nesten festkveld de gangene vi har barnevakt og går f.eks på kino :-)

Dette kan bli en tråd som kan inspirere flere par å finne på noe gøy sammen :-)

Skrevet

Regner med at du snakker om når vi har barnevakt..

Vi elsker å gå på kino, og/eller ut og spise, ser mye film og serier hjemme også, hehe.

Går gjerne på konsert eller show. Mannen jobber i bransjen, så derfor koster det ikke skjorta å gå på teater eller show. Men jeg deler heldigvis interessen for jobben (=livet) hans.

En sjelden gang får vi det for oss at det er på tide å dra frem et spill, kan være alt fra TP, Cranium, kortspill, yatzi, monopol, scrabble..... Det er nok mest på hytta, da.

Vi må ikke "finne på" så mye for å ha det gøy sammen, når jeg tenker etter. Og alt har jo blitt roligere etter at vi fikk barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...