Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Måtte bare "si det til noen":) Jeg har "fikset" vaskemaskinen helt selv. Den sto bare og pep, og i stedet for å gjøre som jeg vanligvis gjør (vente på at mannen skal fikse) fant jeg bruksanvisningen, renset filteret for vann inn i maskinen og vips så virker den!!! I tillegg har jeg støvsuget hele huset, vasket 1. etg og tørket støv. Og skiftet sengetøy og vasket dørene på kjøkkeninnredningen. Nå kan helgen bare komme:) Så nå skal jeg spise lunsj og slappe av med bedre samvittighet enn vanlig!!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Min kjære ble helt overveldet over at jeg har blitt så praktisk;) Jeg er vanligvis et surrehue, ser du...
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 *inspirert* Du fikk meg til å hive meg rundt med arbeidslyst å vaske hus her også Flink du har vært *imponert*
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Takker og bukker for gode ord:) Trengte litt oppmuntring i dag... Og hvis man kan inspirere andre, så er ikke det så dumt heller...
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Weee, så gøy! God klapp på skulderen til deg! Noe sånt kan jeg bare drømme om...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå