september 10 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Er så redd for at noe er galt... Blir sliten av å gå å tenke på det hele tiden. Er 14 uker og kjenner meg ganske pigg igjen. Venter nr. 3 Har litt mage, men ønsker så gjerne å finne noen symptomer på at eg er gravid fremdeles... Var gravid med tvillinger, men mista den eine i uke 8. Er så redd for at den andre ikkje har det bra Skulle tro at eg hadde vært igjennom dette før, men dette svangerskapet er desidert det værste av alle tre psykisk. Er det flere som føler det slik? Er det ikkje normalt og ha det bra i uke 14?? Noen som kjenner på dette og?
T#3 Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Så trist å lese at du mistet den ene tvillingen. Kan ikke forestille meg det. Men jeg lurte på om du ikke får litt ekstra oppfølging i og med at det skjedde? Spør bare, fordi jeg aner ikke hvordan det fungerer.
Corneliuss Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Jeg ville også ha snakket med JM og bedt om ekstra oppfølging eventuelt tatt privat ul i tillegg. Er ikke noe godt å gå sånn å tvile! Det går nok bra. Det samme skjedde med en vennine av meg men Sebastian er 1,5 år nå! =O) Og han lever i beste velgående til tross for at tvillingen dessverre ble borte. Mamman hadde også blødninger hele svangerskapet og lurte vel på om alt skulle gå bra. men gjorde altså det. =O)
september 10 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 ja har fått tettere oppfølging av jordmor, men no e ho desverre på ferie... Skal ta kontakt med legen min over helgen. Slitsomt å gå slik Takk for svar
(Muskat) Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Jeg er i samme situasjon; nummer tre er på vei og jeg mistet sannsynligvis en tvilling i uke 8. Nå er jeg litt lenger på vei enn deg da, 19+2, og kjenner nå liv hver dag. Det hjelper. Tror det er ganske naturlig å bli mer bekymra for hvert svangerskap... Hvor mange ganger kan det gå bra, liksom? Men jeg må si jeg både gruer og gleder meg til ultralyde til uka!!! Å miste en tvilling er ganske normalt, det unormale er å vite om det selv faktisk. Og så er det naturlig å ikke ha så mye symptomer der du er nå. Prøv å nyr dagene, før det blir tungt. Og lykke til.
september 10 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2010 Takk for det, var litt godt å høre. Ja fikk beskjed om at det var normalt å miste den ene. Har blitt gravid med prøverørsforsøk, og er nok litt ekstra på tuppa pga. det. Orker ikkje flere forsøk, så går det ikke denne gangen så er det stopp. Ønsker så inderlig å få nummer 3 Gleder meg til å komme litt lenger i svangerskapet. No skal eg heldigvis på UL på tirsdag. Både gleder og gruer meg...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå