<3Mamma til 3 <3 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 RØYKE!!!! hurra!!! Endelig klarte jeg å legge bort dritten! ¤¤¤Gliser¤¤¤ Så i belønning til meg selv , skal jeg bruke "røyke-pengene" på ei vaskedame som skal komme hevr 14.dag å vaske hele huset !! 400 pr gang, det er ikke ille! =) Da skifter hun på alle sengene, vasker alt inkludert vinduer innvendig og legger sammen klærne!! Det skal bli himmelsk!!! :D:D:D:D:D:D
M@msen Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Flink du er da:) gratulerer!!! Og så deilig med vaskedame da:) Det vil jeg også ha, men får gjøre det selv så lenge kroppen klarer så får vi se nr jeg ikke klarer det mer om mannen stiller opp med hus vasken, eller om vi finner noen hull i økonomien som tillater å betale noen til å vaske:)
T#3 Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 GRATULERER! Er det ikke herlig? Sluttet for 9 måneder siden, og savner det ikke! Livet blir faktisk litt lettere, for det er så deilig å ikke være slave av den forbanna sigaretten! Hurra for deg, og lykke til videre!
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så masse. Alle som slutter å røyke har lov å være stolt over det;-) Jeg sluttet selv for 6 år siden. Og har til dags dato ikke tatt ett trekk!! Men må tilstå at det har nok fristet til tider. Spesiellt på fest og ferier. Men vi som klarer å slutte er streke og da klarer vi også å unngå fristelser;-) Lykke til, det blir bare bedre!!
Pixie Power Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer! Flott gjort :-) Og bra bruk av pengene, hehe Jeg har sluttet med Pepsi Max, kanskje jeg skal legge av den summen (som faktisk ble ganske stor med de mengdene jeg drakk...) til vaskedame, hehe
mammaløve Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Så flinke dere er!!!! Da skal jeg prøve å manne meg opp til å slutte å bite negler
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå