Gå til innhold

Fordømte NAV!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kor lenge skal ein eigentleg vente for å få sjukepengar???? Eg er sjølvstendig næringsdrivande, og har no venta i over to månader. Frustrasjonen min veks i takt med rekningshaugen, men kvar gong eg purrar på søknaden min, får eg berre til svar at ingen veit. I dag har eg prata med saksbehandlaren att, og han har framleis ikkje behandla søknaden, fordi det manglar sjukemelding! Det har eg faktisk levert TO gonger, fordi dei greidde å rote bort den første!!!!! Eg er så kokande sint at eg snart riv av meg håret!!! Eg har to lån, to ungar, bil og au pair som skal ha pengar, og etter to månader er framleis ikkje søknaden behandla!!!! Er det muleg?!?!?!?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat som her.. Venta og venta på sykepenger.. Ble sykemelt 28.okt.. Så ingen penger i nov, ingen penger i des, så ringer jeg i beg av jan, spør og spør. De har visst rota bort noe, så sender jeg på nytt.. Ingen penger. Ringer å maser igjen, og da forteller hu at papirene er borte, og plutselig "OI; her var de". Så fikk jeg peng i slutten av jan.. IDIOTER !!!

Skrevet

opplevde det slik jeg også..

Ringte de hver dag etter jeg leverte sykemeldingen min fordi jeg VISSTE det kom til å skje at jeg måtte vente...

Og jeg måtte vente! fikk forskjellig beskjed hver gang jeg ringte,.. den ene gangen manglet de sykemeldingsdelen fra legen(denne ble sendt elektronisk to ganger og i posten en gang), andre gangen manglet de inntekstopplysninger fra arbeidsgiver. Jeg leverte denne personlig på nav og arbeidsgiver sendte den i posten,men allikvel påstod de at de manglet dette.

Jeg ringte, var innom, gråt og ble lovet penger. Da utbetalingsdatoen kom, kom ingen penger! Reiste innom, nei siden jeg hadde flyttet så var saken sendt videre til den kommunen jeg hadde flyttet til og de kunne ikke hjelpe meg!

reiste til nav kontoret der jeg flyttet til og kranglet! hun fakset alle papirene de trengte(hadde med kopi av alt) til nav forvaltning og dagen etter fikk jeg pengene mine..

Bare påpeke at det faktisk er MINE penger... skjønner ikke hvordan de jobber på NAV.. de klarer ikke få til noen ting riktig!

SÅ JA; helt enig, forbanna idioter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...