Gå til innhold

Forslag til noe jeg kan strikke?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har blitt bitt av strikkebasillen og har strikket en ullbukse:) Jeg skal strikke et babyteppe til mitt tantebarn som kommer om noen mnd, men frem til garnet daler ned i posten så har jeg ikke noe å holde på med. (Annet enn alt det andre kjipe husarbeidet...) Jeg har prøvd meg på votter, men strømpepinner har jeg ikke teken på:( Er det noen som har forslag/linker/oppskrifter til noe som er kjekt og greit å strikke? Evt noen fine blogger som viser noe slikt?

På forhånd tusen takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei!kom over en strikkeblogg da jeg først ble bitt av basillen. dubedåre..

tror du bare kan google dubedaare jeg:)

Skrevet

Har ingen konkrete forslag, annet enn sokker. Men da er det jo strømpepinner igjen da ;-) Lue kan du jo kanskje strikke? Ganske fort gjort om ikke mønsteret er for komplisert.

Ellers kan jeg jo bare varmt anbefale garnstudio.com da ;-) Masse gratis oppskrifter :-)

Skrevet

Nøstebarn har oppskrift på votter som strikkes fram og tilbake på to pinner.

Tovede tøfler? Finnes mange oppskrifter på nettet som man ikke trenger strømpepinner til (google firkanttøfler, f.eks).

Skjerf?

Skrevet

www.dropsdesign.no - de har ALT av strikke og hekleoppskrifte :)

Både lett og vanskeli, fint og stygt ;)

Skrevet

Tusen takk for tips! Jeg skal sjekke ut dette. www.pickles.no har jo også masse fint:) Tror kanskje jeg må prøve meg på kjekkasgenseren. Noen som har prøvd den?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...