Gå til innhold

Noen som har fått innkallelse til ordinær UL??


mamma til 3:)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har fått. Er 15 uker på vei, og har ikke fått time før om 4,5 uke, noe som gjør at jeg vil være i uke 20 når den til kommer. HUFF; såå lenge til!!!! Ring legen din og hør om han har sendt henvisning da vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått :) Skal dit i slutten av april. Gleder meg til å se det lille nurket mitt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har fått, skal 26.april :) Veldig spent! Lurt å høre med legen din ja, han som må sende henvisning til sykehuset. Sist æ va gravid hadde han glemt det, så da måtte æ purre på han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lang tid tok det fra dere var hos legen til dere fikk innkallelsen i posten da?? Legen min hadde sendt med meg henvisninga hjem, så fikk jordmor til å sende den men det er bare en uke siden da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått:) Skal dit i uke 19, er i uke 14 nå. Det tok ca. et par uker mellom første legebesøk til innkallingen lå i postkassa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Søkte fødeplass selv, og fikk svar sammen med innkallelse til ul ca en uke senere. Jeg ville ringt til legen min :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du må regne med 2-3 uker fra henvisningen er sendt.

Legen min hadde glemt å sende henvisning til både UL, duo-test + ul for å sjekke blødninger så jeg ventet forgjeves her :S

 

Kan jo være lurt å ringe dit du skal til UL for å sjekke med de :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jess, skal den 7, april :D men da er jeg bare i begynnelsen av uke 17, litt tidlig da men gleder meg masse =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var hos legen mandag og fikk svar om time i dag (lørdag):) Så noen leger er raskere enn andre... Er såpass kort på vei, så jeg må vente heeeeeelt til 27/04 på timen, men den er sikret hvertfall. Men siste svangerskap, så ringte jeg til UL spesialisten selv for da somlet legen. Og fikk time uten at jeg måtte mase på legen min. De ordnet opp seg imellom tror jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok bare 3 dager for meg også. Men så søkte jeg også plass på Adipol på Rikshospitalet da så da behandlet de kanskje søknaden fortere for de ønsker folk med på det prosjektet!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fikk innkallelse til den 15.april:) fikk den tre dager etter jeg var på første kontroll hos legen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...