Gå til innhold

Hva snakker du med din partner om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det bare i "hva vi skal ha til middag"? Eller har dere dype politiske og poetiske samtaler?

Er dere fornøyde med kommunikasjonen dere imellom?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi snakker om alt, både middag, politikk, religion, været, fag, etc.

Poetiske samtaler hadde vi vel slitt litt med å holde oss alvorlige gjennom, men kunne nok funnet på å snakke om slikt også.

Godt fornøyd med kommunikasjonen.

Skrevet

Blir sef mye "dagligdags"snakk. Men snakker om jobb, følelser, drømmer for fremtiden(stort sett meg det da...). Litt politikk og nyheter. Diskuterer økonomi og planlegger sammen.

Fornøyd med kommunikasjonen.

Skrevet

Snakker egentlig bare om sex, ikke så fornøyd med kommunikasjonen.

Skrevet

Snakker om det meste, hverdagslige temaer, politikk, religion, nyheter, livets oppturer og nedturer, sex mm.

Skrevet

Og ikke minst så snakker vi om barnet vårt:) Går en del i det... Er like forelska i den lille prinsessa vår begge to:) he he... (11.39)

Skrevet

Han snakker om sex og jeg snakker om kjærlighet. He he.

Vi snakker mye om jobb.

Skrevet

Her går det mest i om vi skal parre ho bikja vår eller ikke for tiden hehe ;p Ellers går det i barn, familie, bil, været, jobb, nyheter, og det som måtte føles riktig å snakke om der og da :) De "dype" samtalene sparer vi til familieterapien hehe ;p

Skrevet

Vi snakker veldig godt sammen, hverdagslige ting, som jobb, husarbeid, planlegging av økonomi osv, men vi diskuterer også en del politikk, nyheter.

Det vi snakker mest om nå fortiden er datteren vår, bare 2 mnd og så hunden vår, som nesten er ferdig med valpetida.

ellers snakker vi litt om følelser, fremtiden, planlegger husbygging.

Skrevet

Snakker om det aller meste. Vil ikke si "alt", for man trenger noen ting man bare snakker med venninner/kompiser om, men som ikke betyr at man skjuler noe for partneren.

Det er bare sunt.

Og intime detaljer om utflod og sånt trenger han ikke vite, hahaha

Men vi har et veldig åpent forhold med god kommunikasjon, der takhøyden er veldig høy :-) Deilig og avslappende - og trygt - med et sånt forhold, synes jeg.

Skrevet

Vi snakker om alt mellom himmel og jord, er veldig fornøyd siden vi har en utrolig bra kommunikasjon oss mellom:) Også elsker vi å diskutere, det er godt å ha en kjæreste man kan ha diskusjoner med, som ikke nødvendigvis er enig og våger å si imot meg, men likevel klare å holde oss saklige :)

Skrevet

Mye rart!:)

Middag, hva vi har gjort den dagen, ungen vår, bikkja, katta, svigers, mine foreldre, fortiden, fremtidsplaner, hva som er på TV, filmer, politikk, sex, kjærlighet, husarbeid, økonomi, religion, vindusvask, plenklipping, den globale oppvarmingen- jah, you name it.

Noen ganger er det dype samtaler, andre ganger overfladisk. Jeg synes vi kommuniserer godt.

Skrevet

Vi snakker om det meste, diskuterer og funderer :-) Veldig fornøyd med kommunikasjonen. Men, jeg viste fra før at han var en god samtalepartner siden vi var venner før vi ble kjærester/ mann og kone.

Skrevet

ALT som interesser oss.

Ikke politikk med andre ord.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...