Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Grrr, da var det min turer gravid, og så forstoppa at det er en gru.Maten går inn, m4n ingenting kommer ut...Drikker vann så det gjør noe monn, men neeida...noen gode råd?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Grav ut dritten med skje er mitt forslag.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Tja, min diett er knekkebrød og havregryn med melk. Aldri hatt så god gjennomstrømning i magen noen gang jeg! Dette er det eneste jeg får i meg, så det er kanskje ikke så rart det bare renner gjennom? Gravid her også
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Mer som villig til å prøve alt...Virker som om maten på et vis bare stopper øverst i magen-og ikke drar videre nedover..fryktelig ubehagelig..HI
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Bevegelse kan hjelpe litt. Sykle en tur, eller gå (sistenevnte er kanskje ikke så lett med vondt i magen) Ellers er det lov å bruke en microlax i krisetilfelle..
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Havregryn er i hvert fall ganske effektivt, godt og sunt! Jeg spiser havregryn med melk. lager ikke grøt av det, for det syns ikke jeg er noe godt. Det er i hvert fall ett tips som kanskje virker litt tregere enn microlax eller sånt, men det er i hvert fall mye mer behagelig Prøv også Biola eller Activia kanskje, har ikke prøvd de selv, for jeg syns ikke det er så godt, men det er jo verdt et forsøk kanskje?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 aktivitet, mye vann, sviskesaft/evt grøt. Hvis ikke dette hjelper, lactulose, eller microlax. Hvis heller ikke dette gjør susen, må man antagelisvis ha et klyx.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå