MaddeOgLillegutt Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Har hatt sterke magesmerter på venstre side i et døgn nå. Konstant, men enda værre ved bevegelse. Var så ille at vi dro på legevakten i går. Blodtrykket var steget fra 120/60 til 163/97. Men legene finner jo ikke ut hva det er da. Eneste ho sa var at det kan være nyrene, det kan være tarmene osv. men ho sjekka ingenting om det kunne være noe av dette. OFF. Så jeg sitter her enda med smerter. Tenkte å ringe fastlegen å høre hva han har å si. Noe smarte piker som vet noe om dette? orker ikke ha vondt mer nå
Corneliuss Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Aner ikke, men ville si lykke til! Håper de finner ut av det superraskt!
T#3 Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Huff, dette hørtes ikke godt ut! Aner ikke hva det kan være, men ring legen din ASAP tenker jeg da. "Det kan være nyrene" - hva slags diagnose er det da? Nei, ring legen og krev og få en time kjapt. Lykke til og god bedring!
Med Søtepi i magen;-) Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Enig med T#3............... Ring legen og krev en skikkelig undersøkelse!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Overtrykket ditt er ganske høyt og undertrykket ditt er for høyt det også. Det høres ut for meg som svangerkapsforgiftning. Jeg hadde 144/96 og da sa de mild svangerskapsforgiftning men om jeg fikk mye hodepine eller vondt på høyre side under ribbeina skulle jeg kotnakte føden med en gang. Det kan jo være at blodtrykket ditt var høyt pga du hadde vondt og var redd også så klart, men ikke ta til takke med "det kan være nyrene". Ring føden og be om en skikkelig kontroll, evt fastlegen din. Ønsker deg fod bedring:) ps; hvor langt på vei er du?
LilleBanan blir storebror Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Eller du kan ringe på føden... Du hører vel til der framfor legevakten når du er over 20 uker.
Pixie Power Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Enig med LilleBanan: Ring Føden. Fikk utrolig mye hjelp der med nr 1, de tar deg på alvor når du er så langt på vei. det er min erfaring. Vi fikk alltid beskjed om å komme med en gang hvis vi var litt engstelige for noe når vi ringte. Lykke til :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå