Gå til innhold

Hurra, eksimoegget er tint og her det bra!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dermed blir det innsett i dag :)

Jeg er så utrolig glad, jeg begynte å gråte av glede. Vi var så forberedt på at det ene egget vårt ikke ville overleve opptiningen, men det overlevde! Dermed er håpet om er søsken til lilleprinsen tilbake, vi er igjen optimister!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så flott :-) Da går du helga i møte som ruger på en flott liten eskimo :-) Det er en herlig følelse når man får sånne gode beskjeder, håpet stiger maaaaaaaange hakk!

Lykke til!

Skrevet

Takk, takk.

Det er så deilig å gå helgen i møte med et nytt håp å ruge på :)

Skrevet

De var veldig posetive på sykehuset under insett i dag. Egget var nå 9 delt, og det synes de var flott. Vi fikk til og med UL bilde hjem, det har vi aldri fått på ullevål før. Litt morro var jo det, selv om egget ikke synes på bildet, men pilen viser hvor egget kom inn.

Så nå venter jeg på at lille prinsen skal komme hjem fra barnehagen. Skal gi han en god klem, og håpe at han hvisker noen ord til egget om hvordan det skal feste seg slik han gjorde :)

Skrevet

Hei :)

Da er vi i samme båt. Hadde selv innsett i dag. 2 6-delte egg ruger jeg på nå.

hadde vært koselig å følge hverandre i de to ukene fremover.

Lykke til! :)

Skrevet

Så hyggelig at det er flere som nå har positive opplevelser med opptiningen!!!! Håper jeg er like heldig til uka ;-)

Skrevet

Så spennende med to egg da Bicon.

Ja, det hadde vært hygelig å slå følge, hvem vet kanskje det blir mer en de to ukene også :)

Ellers så har jeg hatt en grusom natt med feber, er nettopp ferdig med influensa, så jeg håper ikke at jeg blir syk igjen nå! Feberen kom allerede i går kveld, så jeg la meg tidlig i håp om å kunne sove det bort...føler meg litt bedre i dag, og håper å kunne bruke nergi på rugin, ikke mer sykdom ;(.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...