hel1a og aprilsnuppa Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 jeg er visst gravid!!!! Onsdag og i går tok jeg noen EL-tester på ettermiddagen bare for å bruke de opp (har kjøpt CB FM) begge ble megapositive, men når jeg tok g-test ble den negativ... Har IKM søndag eller mandag. Har egentlig ikke hatt så mye symptomer annet enn at jeg har hatt mer utflod enn vanlig helt siden EL og at jeg ikke er premenstruell (!! er det ett symptom?) I morrest tok jeg en EL-test og en g-test strimmel på morgenurinen og EL testen ble megapositiv med en gang, mens g-testen ble positiv etter 3-4 min. Det var ikke vanskelig å se streken engang:) Tok en CB også og der kom det også opp ett kryss!! HAPPY! nå må jeg bare finne ut hvordan jeg skal si dette til gubben når han kommer hjem fra jobb:) Drysser babystøv og babyvibber over hele gjengen!!!
Gjest Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 gratulerer :-D babystøv mottas med stor takk :-D :-D
Perle79 gravid med nr 2 Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så mye!!!! Da var det endelig din tur! Lykke til
Carina har to små gull Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Gratulerer så masse og lykke til i svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå