Gå til innhold

noen som vet hva som hjelper mot sorte prikker...

Anbefalte innlegg

Skrevet

altså hudormer, spesielt over nesen, plages og med svarte prikker og porer på brystet. anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å stikke nål på de svarte prikkene, og skvise de ut.

Så bruker jeg daglig peeling...

Det hjelper :) Skure ansiktet godt når jeg bruker peeling hjelper også

Skrevet

er det noe spesiell peeling du bruker? Har visst sensitiv hud, så skal ikke bruke noe med alkohol og parfyme i.

Skrevet

legg en gloarm klut over nesa og bryst ,så klemmer du de ut.

Du kan også ta en godt moden tomat,del den i 2 og klin i områdene du vil behandle.Gjør det 2 ganger i uka og jeg lover deg finere hud får du ikke.La det virke i 10 min og skyll av :-))

Skrevet

Det skal jeg prøve Bandida, takk for tips:)

Skrevet

Jeg som skrev det med peelingen - Bruker nivea sin peeling.

Itilegg så kan det fungere å skvise de ut, men deretter smøre vademecum på ( Sånn munn renselse )

Skrevet

Jeg har prøvd nivea sin peeling, hjalp ikke på min hud, men vademecum kan jeg prøve:) takk

Skrevet

ikke så smart med vademecum om man ikke kan ha alkohol da.... og det er jo ganske sterkt.

Skrevet

Ikke bruk billigprodukter som nivea osv.

Har slitt lenge med sorte orm, eneste løsningen var riktige hudprodukter fra skjønnhetssalong feks MD formulation eller Dermelogica, anbefaler å bruke jevnlig skrubb/peeling på nesen og masse fuktighet + ansiktsmaske.

Tok tid før de svarte ormene gikk bort men etter å ha brukt riktige produkter i halvt år er de borte nå, det finnes ingen fort løsning for dette enn å gå til utklemming hos en proff. For all del ikke gjør det selv hjemme da det kan medføre at du får arr for resten av livet på nesen.. Bruk heller ikke de strips-on som man kan få kjøpt av loreal..

Riktig hudprodukt, vask fjeset morgen og kveld, spise sunt + drikke masse vann..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...