Gå til innhold

Gift for 2.gang..... Kan en

Anbefalte innlegg

Skrevet

da være hvit brud??

-Gifte seg i kirka ??

Jeg har lyst til det,men føler at mange mener at det ikke er passende :-(

Bryllupp okke som i September:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei.

min mor giftet seg for andre gang. mannen hennes hadde også hvert gift en gang før..

de valgte og gifte seg på tinghuset med forlover og brudepike..

jeg og min bror var forlovere. og dattra til min stefar var brudepike.. (hun var kunn 6 år..)

dem valgte og ha med ungene sine i selve bryllupet.. etter fotograf så kom det gjester.. jeg syns det var et veldig koselig bryllup..

men en ting du må huske på er jo at dette er din og din mans dag. vis dere ønsker og gifte dere i kirka burde dere gjøre det...

deres dag. feir den slik som dere ønsker.

Skrevet

Jeg giftet meg for andre gang som hvit brud. Første gang som ung og naiv 23 åring. Nå i høst som 38 åring og følte meg flott som hvit brud. Mannen min har ikke vært gift før. Så lenge vi valgte å gifte oss i kirken så synes jeg at det var en selvfølge at jeg skulle ha en flott hvit brudekjole;-)

Skrevet

Mulig jeg er litt gammeldags. Men jeg synes ikke det passer og være hvit brud mer enn første gang man gifter seg. Vet ikke helt hvorfor jeg synes det, men bare at det virker litt rart og være godt voksen å gå opp kirkegulvet i hvit kjole.

Når det er sagt så finnes det jo mange andre fine kjoler med farge man kan velge. Mange fine farger som jeg synes passer bedre, isblå, blekrosa, eller selvsagt noe mer "rocka" i rødt feks. Kommer litt ann på type bryllup og brud, evnt. tema i bryllupet.

Du bestemmer jo selvsagt selv, men tror kanskje gjestene synes det blir mer "riktig" også.

Lykke til!

Skrevet

Første gangen jeg giftet meg var på tinghuset og da hadde jeg ikke hvit kjole. Nå er jeg skilt og har ny samboer og om vi en gang gifter oss så blir det i kirka som hvit brud.

Gjør det DU vil, er jo din og mannen din sin store dag så hva alle andre synes har da egentlig ingenting å si!

Skrevet

Jeg er helt sikkert også ganske gammeldags, så min oppfatning er ja til å gifte seg i kirka, men ikke i helhvit kjole.

Skrevet

Jeg syns ikke det passer seg. Dessverre. Mulig jeg er litt gammeldags, men...

Skrevet

I 2010 kan du gjøre som du vil. De fleste i hvit kjole er da vel ikke jomfru heller??? Det er jo det som liksom var greia med hvit og ren. For lenge siden skulle kjolen være sort..så gjør som du vil. Også er det jo det at gud tilgir osv da er vel det at du er skilt en liten sak;)

Åjada..vet jeg satt det på spissen:)

Skrevet

Det bestemmer du helt selv!

Skrevet

Koz deg på bryllupsdagen du.....

samme hva du velger....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...