blomstre Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 ...men har du husket å si opp abonementet? ;-)
Mille** Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Og jeg har ikke bestilt is i vannrørene, men shit happens! ;o/
Full house Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 Trodde det holdt på svartbanne hver morgen når jeg måkte meg ut til bilen jeg...? Sina, stakkar deg. JEG HATER VINTER!!!
blomstre Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Svartbanning øker sikkert tempen slik at smelting kommer igang, så bare å fortsette med det. Eller så har jeg en teori om at hvis alle setter igang med julebakst så vil man få kakelinna som jo er mildvær... Så det kan du jo teste.
Full house Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #6 Skrevet 12. mars 2010 Der sa du noe... Kanskje jeg rett og slett skal måke bilen å dra på butikken og handle inn til kromkaker?! Worth a shot.
blomstre Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 He, he, ja når jeg tenker meg om så har jo butikkene her jeg bor kakemenn til salgs hele året, det er helt sikkert derfor vi har så milde vintre her!...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå