Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jenta vår har masse hår og nå har det kommet et par skikkelig nisseknuter som er helt umulig å få ut.... Hun er ikke 2 år engang, men stakkars må jo få ut disse nisseknutene Lurte på om slik balsamspray funker egentlig?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 huff, det er ikke noe godt nei. men de må jo ut.... Det hjelper med balsamspray. Spray masse i tørt hår og begynn med å gre det i tuppene og jobbe deg sakte innover. Stakkar, det er ikke mye godt å ta de ut.....
fargofin Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Vi har prøvd anti-flokesprayen de selger hos Tre Bjørner, den er super! De har en annonse her på siden et sted!
T#3 Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Jenta vår bruker balsamspray nesten hver dag. Hun har et hår som floker seg bare man ser hardt på det. Hun har veldig krøllete hår. Bruker vanlig balsam også, men etter to minutter er det like "tova"... Hun bruker den gule fra Natusan. Lukter godt og gjør håret blankt og fint.
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 jeg sliter med floker i håret mitt og bruker det gule spruteflaska til natusan.. den er fantastisk! hjelper virkelig! :-)
mamma og my Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Funker den, ja. Jeg bruker også vanlig balsam i bakhodet når dattra mi vasker håret for å forebygge nye floker.
Helverine Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Den gule du får kjøpt i matbutikken funker fint den Husker ikke merket i farten, men du finner den nok i hylla
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå