Gå til innhold

Hvordan hadde dere reagert på dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en nevø på 20 år som bor hos oss i helgene når han har perm (han er i millitæret).

Nå har han hatt ferie i en uke og bodd hos oss .

I går tok skulle han på by`n ,men han pakket med seg en bag for han skal på guttetur til Tyskland i dag og viste ikke om han kom innom her før han dro ,han sa at han mest sannsylig ikke kom hit før han dro på tur .

Da sa jeg neivel men da trenger du ikke å ta med deg nøkkel .

I dag når vi sto opp sier mannen min til meg at en av naboen har ringt han 3 ganger i natt .(vi har ikke hørt tlf )

Mannen min ringer denne naboen og det viser seg at min nevø ligger og sover der !

Det viser seg at han har gått til naboen ,midt på natta ,full fordi han ville ikke ringe på her og vekke sønnen vår !

Jeg syns det er så FLAUT !

Nå skal jeg gå og hente han ,dra på senteret og kjøpe blomster til naboen og si unnskyld til naboen (nevøen min skal også si unnskyld ).

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Skjønner ikke helt hvorfor han ikke fikk ta med seg nøkkel jeg da...

Skrevet

Hva skulle han gjøre da? Vekke dere?

Skrevet

Fordi at jeg ville ikke at han skulle ta med seg nøkkelen til Tyskland ,for han hadde garantert mistet den .

Skrevet

Er du saa skummel mamma`n til william at han ikke ville vekke deg? Jeg hadde nok ogsaa blitt veldig flau. Men saann er det med alkohol. Naar mjoedet kommer inn renner vettet ut.

Skrevet

Ja ,selvfølgelig !

Skrevet

Tror ikke det kommer noen fra Tyskland og låser seg inn hos dere :) Med mindre dere har full adresse skrevet på nøkkelen da?

Skrevet

Hadde gitt han nøkkel jeg da..

Skrevet

Ja tydeligvis hehe .Nei,er ikke det :)

Skrevet

Fulle folk faar rare ideer. Slapp av, det gaar nok bra. Naboen har sikkert vaert "ung og dum" en gang h*n og :)

Skrevet

Klart det er flaut, men mest av alt ville jeg hatt utrolig dårlig samvittighet for å ha tatt fra gutten nøkkelen. Flaks at han gikk til naboen da, og ikke sovnet på trappa eller noe. Blomster til naboen høres ut som en hyggelig idé.

Skrevet

He he. Nesten litt komisk dette da. Håper dere har gode naboer som tar dette med et smil da.

Jeg ville nok gjort en avtale om at hvis han mot formodning kom hjem, så kunne han ringe en av dere på mobilen, evt legge ut nøkkelen et sted han kunne finne den.

Litt søtt at han ikke ville vekke minsten da.. Ikke vær sint på ham.

Skrevet

Ja, ja og ja til alt det over her. Pinlig for dere, godt han fikk komme inn hos naboen så han ikke sovnet full og jævlig ute og frøs ihjel. Kjøp blomst (og en flaske vin) til naboen som beklager for bryet.

Skrevet

Han sa han mest sannsynlig ikke kom hjem og han er ikke så glad i å ha med seg nøkkelen for han er redd for å miste den .

Men problemet her er ikke nøkkelen .

Jeg skjønner ikke hvorfor han bare ikke ringte på eller banket på soveromsvinduet vårt ,det er mye bedre å vekke will enn og dra til naboen midt på natten på en ukedag !Det syns jeg er ganske frekt av han ,med tanke på at naboen kanskje skal på jobb dagen etterpå .

Skrevet

Jeg hadde vært glad til gor at nevøen min hadde bety nok til å prøve å dra "hjem" i stede for å ende på et nach med masse folk han ikke kjenner.

Nå har du hvertfall lært at det er bedre å betale en ny nøkkel til 50 kroner enn å ta fra gutten nøkkel når han sannsynligvis ikke kommer "hjem".

Skrevet

Dette var et merksnodig "problem" ..

Hvis du var så redd for nøkkelen - kunne dere ikke bare ha lagt den ut på et sikkert sted da?? I tilfelle gutten kom hjem....(og tatt den inn idag tidlig igjen)

Lite løsningsorientert her ..

Skrevet

Jeg spurte om han skulle ha med seg nøkkel ,men han sa nei ,siden han ikke regnet med og komme hjem igjen .

Men nå har jeg vært hos naboen og hun tok det hele med et smil .

Hun er veldig opptatt av helse ,så han hadde fått organisk vann og rå brokkoli til frokost .hahaha .

Han gikk også og kjøpte blomster til henne :)

Skrevet

Organisk vann? Er det vannet jeg har i springen uorganisk da eller?:)

Skrevet

Da hadde jeg smilt litt og tenkt at vi har alle vært 20 en gang;o)

Jeg hadde også kjøpten flaske vin eller noe til naboen, og beklaget det (uten at nevøen din fikk vite om det da).

Ikke noe å lage noe nummer ut av, synes jeg:-)

Skrevet

Hun har egen rensemaskin til vannet.:)

Skrevet

Det var veldig voksent og pent av ham å kjøpe blomster til naboen, og du har en veldig hyggelig nabo.

Problem sorted. God helg;o)

Skrevet

Hehe, bittelitt flaut ja. Har dere et godt forhold til naboen? Isåfall, er nok ingen skade skjedd:)

Skrevet

Jeg forstår at det var litt pinlig med tanke på naboen, ja.

Men tanken til gutten var jo god da, utrolig at han tenkte på at han ikke skulle vekke sønnen din :)

Jeg hadde ikke laget noen sak ut av det. Gjort er gjort, og han har jo egentlig ikke gjort noe galt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...