♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 ...når jeg iherdig prøver å gå ned i vekt (går saaaakte) og mannen, etter å ha spist bare sunne middager, går ned fortere i vekt enn meg.....BLÆÆÆÆ!! Blir sprø av denne forferdelig seine vektnedgangen min....vil være tynn NÅ!! ...hihi...
Zitro Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Menn har høyrere forbrenning en kvinner... så det kan du gjøre svære lite dem. Ellers får du begynne å trimme om natta når han sover... he, he... Men så kan du godte deg når han stagnerer da og du fortsatt går javt og trutt nedover :-)
♥tosmåtroll♥ Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 trimme om natta ja....hmm..ikke dumt ikke dumt...☻
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå