erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Jeg har jo bare et tonn av testosteron rundt meg. Faren skal handle bursdagspresang til ei barnehagejente før lunch, og er i villrede. Orakeldamer med jenteteft her?
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 He he, tonn av testosteron:) Jeg har ikke jenteteft, men mange bøker er jo bra uavhengig av kjønn. Musikk? Jeg syns det er litt teit å kjøpe sminke- og pyntesaker til småjenter. Liker ikke å bygge opp om tankene på at alt små jenter kan eller skal er å pynte seg og være utseendemessige søte...
Mille** Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Hanna Montana, Hello Kitty, bøker, skolesaker er vel alltid stas å få når man blir 6 år? )
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. mars 2010 Er helt enig i det, men gutten har så lyst å kjøpe henne noe fra lekebutikken og jenta er ei skikkelig jente-jente. Liker å putle med småting, rolig og siden mora jobber på Nordlie tror jeg bøker er ute. Det hører med tll historien at han skal gifte seg med henne.
meg & to små vampyrer Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Men noe hun kan bygge, tegne eller lage da? driver 6åringer med tegning? Eller perling?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 HANNAH MONTANA (unnskyld store bokstaver men det trengs;)) Altså alt med hannah montana Littlest Petshop Polly Pocket Det er det jeg har erfaring av er det mest populære
Mammasgull 03_,09 og_10 Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Pet shop er en klar favoritt til 7åringen vår:) Hun liker også perlesett hun kan lage smykker av, glitterlim og fine tegneark..
Fire småtroll Skrevet 12. mars 2010 #9 Skrevet 12. mars 2010 Skal i 6-års dag til en jente vi også, jeg kjøpte hoppetau, hoppestrikk og en pakke med mange sprettballer i jeg.. Må jo være forbruksvare med sånt nå som snøen smelter og joggeskoa snart skal frem igjen? Ihvertfall var lekebutikken full av vår- og uteleker. Ellers var tipset med frø og hagehansker morsomt synes jeg, det hadde til og med guttene her likt kjempegodt. Kan jo plante i vinduskarmen inne nå og plante ut etterhvert
LadyLuck & Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 hvem skal han gifte seg med.. og hvem er det som skal gifte seg? (pappaen??)
erteposen + 4 Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #11 Skrevet 12. mars 2010 HA, HA...skal pappaen gifte seg så er det med meg:) Lillegutt skal da gifte seg med denne jenta, men tror det var best mammaen hennes fikk barna deres siden hun kunne det så godt:) Tusen takk for gode tips!! Her ble det litt uteleker siden våre kom i dag, og en pose karse som hun kan dyrke på bomullsfiguren småen skal få lage av ståltråd i kveld.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå