Gå til innhold

Hva liker jenter på 6 år? Bursdagspresang:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har jo bare et tonn av testosteron rundt meg. Faren skal handle bursdagspresang til ei barnehagejente før lunch, og er i villrede. Orakeldamer med jenteteft her?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he, tonn av testosteron:)

Jeg har ikke jenteteft, men mange bøker er jo bra uavhengig av kjønn. Musikk?

Jeg syns det er litt teit å kjøpe sminke- og pyntesaker til småjenter. Liker ikke å bygge opp om tankene på at alt små jenter kan eller skal er å pynte seg og være utseendemessige søte...

Skrevet

Hanna Montana, Hello Kitty, bøker, skolesaker er vel alltid stas å få når man blir 6 år? :o)

Skrevet

Er helt enig i det, men gutten har så lyst å kjøpe henne noe fra lekebutikken og jenta er ei skikkelig jente-jente. Liker å putle med småting, rolig og siden mora jobber på Nordlie tror jeg bøker er ute. Det hører med tll historien at han skal gifte seg med henne.

Skrevet

Men noe hun kan bygge, tegne eller lage da? driver 6åringer med tegning? Eller perling?

Skrevet

HANNAH MONTANA (unnskyld store bokstaver men det trengs;))

Altså alt med hannah montana

Littlest Petshop

Polly Pocket

Det er det jeg har erfaring av er det mest populære

Gjest sug lut
Skrevet

Et par frøpakker og hagehansker.

Skrevet

Pet shop er en klar favoritt til 7åringen vår:)

Hun liker også perlesett hun kan lage smykker av, glitterlim og fine tegneark..

Skrevet

Skal i 6-års dag til en jente vi også, jeg kjøpte hoppetau, hoppestrikk og en pakke med mange sprettballer i jeg.. Må jo være forbruksvare med sånt nå som snøen smelter og joggeskoa snart skal frem igjen? Ihvertfall var lekebutikken full av vår- og uteleker.

Ellers var tipset med frø og hagehansker morsomt synes jeg, det hadde til og med guttene her likt kjempegodt. Kan jo plante i vinduskarmen inne nå og plante ut etterhvert :)

Skrevet

hvem skal han gifte seg med.. og hvem er det som skal gifte seg? (pappaen??)

Skrevet

HA, HA...skal pappaen gifte seg så er det med meg:) Lillegutt skal da gifte seg med denne jenta, men tror det var best mammaen hennes fikk barna deres siden hun kunne det så godt:)

Tusen takk for gode tips!! Her ble det litt uteleker siden våre kom i dag, og en pose karse som hun kan dyrke på bomullsfiguren småen skal få lage av ståltråd i kveld.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...