Gå til innhold

Volvat vs. Majorstuaklinikken i Bergen (samme som 1. tri.)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Prøver å poste denne her også, håper på svar :))

Planlegger å bestille time til UL i uke 11-14, men usikker på hvor jeg skal bestille.

Valget står mellom de to nevnt i overskriften. Har noen erfaringer/ meninger om hvor jeg helst bør gå?

Jeg har ingen grunn til bekymring, men vil jo så gjerne få bekreftet at alt er bra med den lille, og ønsker selvfølgelig å få sjekket om barnet er friskt. (Hvis jeg skulle få en baby med downs o.l vil jeg gjerne være best mulig forberedt og dermed vite det tidligst mulig!)

Pris er ikke vesentlig, men skriv gjerne den også hvis dere vet.

Ser frem til tilbakemeldinger, og på forhånd takk :))

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid brukt volvat, vært på sikkert 6 ul der og er kjempefornøyd! Så stemmer for det. :-)

Skrevet

Hei

Jeg var på ul på Volvat i uke 16. Og hadde en dårlig ultralyd time der. Legen virket sur og lei ( var sent på kvelden) allerede før vi var inne på kontoret. Så stemningen var dårlig fra starten av. Han knotet voldsomt med utstyret, så nesten ut som om han ikke helt kunne skikkelig med det. Og vi så dessverre derfor veldig dårlige bilder på skjermen. Han forklarte lite underveis, og kunne ikke forsikre oss om at alt så bra ut. Hadde ikke jeg vært på en nøye utredning 2 uker før og visste at alt var bra så hadde jeg gått ut fra den legetimen og vært bekymret på om alt var bra. Så jeg vil absolutt ikke anbefale Volvat! Når man betaler 1200.- kr til en privat bedrift, så skal man kunne forvente det beste av utstyr og ekspertise mener nå jeg. Legen snakket østlandsk men husker dessverre ikke navnet.

Det kan godt hende det er andre bedre gynekologer der oppe,men få litt referanser før du bestiller.

Majorstuaklinikken har jeg vært på 2 ganger tidligere. Der tror jeg de bare har en gynekolog. Han var veldig hyggelig begge gangene. Da var det veldig tidlig i mitt første svangerskap og jeg forventet ikke mer enn å få konstatert at det var liv.

Lykke til:)

Skrevet

Hei

Jeg var på Majorstua K på tidlig UL (nå i vinter). Tok utvendg UL, han var flink faglig. MEN ikke så imøtekommende og kommunikasjonen var dårlig. Nesten sånn at jeg ble mer nervøs av å være der, og det er jo ikke meningen. Men alt var fint med barnet da, og det er det nå også ;)

Skrevet

Vi har vært på tidlig UL allerede i uke 8. Da var vi hos Anne Lone Wollen på Volvat. Hun er der bare 2 ganger i uken tror eg. En utrolig hyggelig og superkompetent lege. Han andre på Volvat har eg også vært til før eg ble gravid og synes også at han er rar og merkelig.

Skrevet

På Majorstuaklinikken sjekker de nakkefold, dette fikk jeg beskjed om at de ikke gjorde bevisst på Volvat. Valget falt derfor på Majorstuaklinikken.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...