Gå til innhold

lettere handlingslammet og stress!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må få ut dampen her, jeg er så stressa (mentalt) at jeg ikke får gjort en meter!!!

På 1 måned skal jeg pakke til flytting, vaske ned og selfølgelig flytte over, pugge til en eksamen jeg henger etter på, jobbe inn de siste kundene (kveldsjobbing og litt på dagen) og styre mye med NAV. Er alene, så har ingen gubbe som kan hjelpe meg og foreldrene mine bor 2 timer unna.

Haha, så med gode intensjoner ender jeg med å tenke på alt jeg burde gjort og bli helt handlingslammet av tankene. Flere som har hatt det slik?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har hatt det sånn i forhold til mange ting i mange år.. Så fant jeg ut at jeg kan slutte å tenkt på alt jeg skal gjøre, skrive en liste og begynne på toppen. Bruker tidtakningen på telefonen og setter den på 15 minutter og gjør det som står på toppen. Når den piper, tar jeg en pause, og så går jeg igang igjen. Det blir mindre overveldende når jeg bare skal jobbe i 15 minutter:)

Lykke til med pakkingen:)

Skrevet

Smart!!!

Skal sette meg ned og booke inn avtaler for når jeg skal gjøre de enkelte tingene og håpe at jeg kommer i mål....

Skrevet

Nei, har hatt perioder hvor jeg bare skulle ønske jeg kunne kryppe under dyna og bli der til alt var ferdig, men da blir det ikke gjort..

Gjør som nn over her sier, sett opp lister og dagsplanner for å ikke glemme noe. Mitt beste tips er å prøv å se resultatet av det du gjør. Se seks måneder frem i tid og gjør ditt beste.

Innfør en dagsrutine med faste leggetider, faste stå opp tider, faste spisetider så sant det er mulig.

Min er erfaring er at man klarer alt man må og litt til!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...