Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 hei! jeg har et helvete selv for tiden med søvnproblemer.... jeg har fått remeron av legen jeg håper det snart virker for jeg har blitt deprimert av å ha det sånn, jeg får bare heller ikke sove uten medisin!!!!!!! jeg har hatt det sånn i perioder før, men det har alltid gått over så håper det snart gjør det nå også........Men jeg har det vondt nå. i tidligere perioder har jeg prøvd cipralecx og vallergan og mener det har hjulpet før.. men denne gangen fikk jeg så mye angst ved oppstart av cipralex at måtte slutte... huff det er ikke lett å ha det sånn!!!!!!!! men det går over!!!!!!!!!!!! kan godt chatte elller noe,v et ike om det går an på bim....????????
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Herregud...hva med å sende dama en PM????
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 Vallergan har jeg også prøvd. Ikke noe for meg. Ble så dårlig dagen derpå. De du snakker om vet jeg ikke noe om. Hvilke type piller er det? *google*
Småsporvinj gjeng på tryne Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Leser på felleskatalogen at det er antidepressiva. Det er nok ikke noe for meg. Jeg er ikke deprimert. Og ville vel i alle tilfeller ikke ønsket å ta den type tabletter.
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 vedkommende ville sikkert bare prøve å hjelpe - er jo mange som blir deprimerte av søvnproblemer, virker som det er ganske utbredt.... men synes den over kunne spart seg syrlig bemerkning når folk åpenbrt hr det vondt!! men hvofor mot den type tabletter...?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå