Gå til innhold

til Deilig er Jorunn - ang sovemedisin / søvnproblemer

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei! jeg har et helvete selv for tiden med søvnproblemer.... jeg har fått remeron av legen jeg håper det snart virker for jeg har blitt deprimert av å ha det sånn, jeg får bare heller ikke sove uten medisin!!!!!!! jeg har hatt det sånn i perioder før, men det har alltid gått over så håper det snart gjør det nå også........Men jeg har det vondt nå.

i tidligere perioder har jeg prøvd cipralecx og vallergan og mener det har hjulpet før.. men denne gangen fikk jeg så mye angst ved oppstart av cipralex at måtte slutte... huff det er ikke lett å ha det sånn!!!!!!!!

men det går over!!!!!!!!!!!! kan godt chatte elller noe,v et ike om det går an på bim....????????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud...hva med å sende dama en PM????

Skrevet

Vallergan har jeg også prøvd. Ikke noe for meg. Ble så dårlig dagen derpå.

De du snakker om vet jeg ikke noe om. Hvilke type piller er det? *google*

Skrevet

Leser på felleskatalogen at det er antidepressiva. Det er nok ikke noe for meg. Jeg er ikke deprimert. Og ville vel i alle tilfeller ikke ønsket å ta den type tabletter.

Skrevet

vedkommende ville sikkert bare prøve å hjelpe - er jo mange som blir deprimerte av søvnproblemer, virker som det er ganske utbredt.... men synes den over kunne spart seg syrlig bemerkning når folk åpenbrt hr det vondt!!

men hvofor mot den type tabletter...?

Skrevet

høh?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...