Gå til innhold

noen ekspreter her på Reima dresser??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en gutt på snart 6år. Han har nå en reimatec vinterdress str 116. og jeg synes den er i knappeste laget. lurte derfor på å kjøpe vårdressen i str 122. men jeg synes at 122 høres så stort ut.. hvilken str bruker dres 6åringer? tenkte kanskje vårdressen er større i str? med tanke på at man har mindre klær under....?

takk for hjelp:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bør kjøpe 122 ja, siden han bruker 116 som er for liten nå... har en på 4,5 jeg som bruker 116 i vinterdress også. Han skal også få 122 i vårdressen etterhvert...

Skrevet

Hehe....har ei snuppe på 4,5 år som bruker 122 i reimadressen, men så er hun også laaaaang! Så det er ikke alderen det kommer an på, men lengden på barnet. ;o)

Skrevet

mener han var 113cm for noen mnd siden..han bruker 122 i joggebukser..

Skrevet

Da må du definitivt kjøpe 122 i dress nå... ellers blir det jo altfor kort til han :-) Som hun andre sier, det er lengden på barnet, ikke størrelsen på plagget, som avgjør hva du skal kjøpe. Men det er jo bare å kjøpe 122 og synes du han drukner i den så er det jo bare å bytte til en mindre størrelse...

Skrevet

da går jeg for 122..takk :)

Skrevet

Min jente er 6 år og hun har dress i 122. Den er litt løs men ikke for stor. 128 var nesten passelig til meg:-P Den var helt enormt lang!

Skrevet

Min snart fire-åring har 116 i sin dress;) Men den er litt stor nå i år.

Min seks-åring har 128 i dress. Han er ca 116 cm. Den er litt stor nå, men passer nok bra neste år. Ganske kjedelig å kjøpe 122 nå om det blir for lite neste vinter. Hadde gått for 128 jeg.

Skrevet

Nei, men.. Her leser jeg ikke bra ser jeg! Så ikke at du skulle kjøpe vårdress! Sorry. Men da ville jeg selvsagt kjøpt 122.

Skrevet

Jeg hadde vurdert både 122 og 128 for vårdresser er tynne i stoffet og det gjør ikke så mye om de er litt store.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...