Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 på at denne ungen kommer av seg selv:-( Må sikkert ha hjelp til å fån ut,gitt helt opp håpet nå gitt....håper det går fort til tirsdag,da er det kontroll hos jm. Føler jeg kommer til å gå gravid resten av livet:-( Ja ja...håper du er i fødsel madam mim. Lykke til!!!
Fruktbar Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 12 daga på overtid...da kan du møst trua... Spesielt når man ikkje klara gå!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #3 Skrevet 12. mars 2010 Ja hvet er no dritt å være på overtid....:-( Jeg har å gått med brått 3uker med masse kynnere og harde maserier og blitt lurt til å tru at fødselen er i gang opptil flere ganger,men nå har jeg gitt opp å tru,skjer sikkert alderi er tanken nå.... Lykke til til deg Fruktbar!!!
M-Linn Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 uff, jeg føler med der. som om ikke 40 uker er nok liksom. nei krev at de setter deg i gang. du skal jo tross alt ha krefter igjen til fødselen.. ønsker deg iallefall lykketil, å sender deg masse fødestøv
Gleder_oss m. komplett familie Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Vil bare ønske deg en god helg :-) Vi satser på at noe skjer for deg helgen... Jeg har termin på torsdag, men har ikke EN antydning på at fødsel er i gjære, så regner med at jeg går over ja! Lykke til!
ღMadame_mim ღ Skrevet 12. mars 2010 #6 Skrevet 12. mars 2010 Neida, Madame_mim sitter like gravid og svær her enda hun!! Huff jeg har også mista helt troen på at jeg kommer til å gå i fødsel av meg selv. Har begynt å forsone meg med at ca onsdag eller torsdag er jeg mamma. Eneste lyspunkt er at i natt har jeg faktisk fått sove!! Det har jo vært mangelvare den siste uka!
Fruktbar Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 *kremt* 11 dager på overtid.... Men jenter det er da nymåne på mandag!! så i helga føder vi
mamma81-mod *på overtid* Skrevet 12. mars 2010 #8 Skrevet 12. mars 2010 Jeg er "bare" 6 dager på overtid, men er møkklei av å vente nå....Så skjønner godt at DERE er det. Det føles som om ingenting vil skje, og at jeg faktisk kommer til å gå gravid resten av livet. Mitt håp er at denne helgen er et vendepunkt for oss alle som går på overtid og venter! God helg og lykke til!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 12. mars 2010 Forfatter #9 Skrevet 12. mars 2010 uff ja jenter vi satser på helgen!!!! Lykke til alle sammen. Jeg har vært å shoppa litt på morran så det hjalp noe på humøret,spist en STERK lunsj og gått masse så nå er det litt vondter både her og der.Men deilig å tenke på noe annet.Kjøpt søsken gave til de to storebrødrene som å er utolmodig nå som dem skal få på føden når dem kommer på besøk;-)God helg og masse føde støv til dere alle;-)
Snart firebarnsmamma! Fødeklar Skrevet 12. mars 2010 #10 Skrevet 12. mars 2010 Hehe, jeg var utrolig lei av å gå på overtid sist (fikk en litt for tidlig ul-termin, men jeg var så fokusert på den,at jeg holdt på å bli gal. Gutten kom 9 dager på overtid iflg ul-terminen,mn etter egne beregninger kom han to dager før termin...) Vel, laaang introduksjon på dette innlegget... Det jeg skulle frem til var, at jeg var lei, og da kom jm med noen trøstende ord; "Jeg har aldri hørt om noen som ble igjen der inne.... ;)" Så disse sta nurkene våre kommer nok ut en dag, det er bare ikke gitt oss å få bestemme tid og sted, dessverre... Lykke til damer, det blir SUUUPERT til slutt!!
Ate,mor til gutt nr3;-) Skrevet 13. mars 2010 Forfatter #12 Skrevet 13. mars 2010 takk for det vero men tviler,ikke anntydning til noe her så.....:-(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå