Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #1 Skrevet 12. mars 2010 Hvorgamle er tvillingene deres? Sover de hele natten? Ca hvor lenge? Sover de om dagen? Sover de i samme seng? Har dere tvillingene inne på deres sove rom? Jeg trenger hjelp. Må snart få sove litt. Motar alle gode råd med stor takk!!
Lady lovely locks Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Mine tv er 7 mnd De sover hele natta. Når de var 2 mnd sov de fra 23.00- 6.00 ca Nå sover de fra 18.00 - 7.00 ca De har 3 dupper på dagen 1 på 1,5 time og 2 dupper på 30-45 min. De sover armføttes i samme seng De sover på eget rom Er barna dine over 2-3 mnd ville jeg prøvd å avvenne med nattmating. Prøv å se om de roer seg med smokken i stede. Går det så går det, det er hvert et forsøk.
Tvillingmor_23 Skrevet 19. mars 2010 #3 Skrevet 19. mars 2010 Har 2 jenter på 1 1/2 år, når de var nyfødte sov de i samme seng, til de var godt over et halvt år, når de begynte å slåss om plassen skaffet jeg en seng til. Ble lite søvn de første mndene, mye soving på dag, og små dupping på natta, så jeg var ganske så sliten, hjalp å trille turer med barnevogn for å roe de ned. Nå er jeg såpass heldig at de sover hele natta, og ca en og en halv time i b-hage på dagen. På kvelden sover de fra kl 19 til ca 6.30. Det som er viktigst er å ha en rutine, legg de til samme tid, jeg lar mine gjerne ligge i senga og gråte, når jeg vet at det er fordi de er overtrøtte. Vær aktiv med barna, la de rase fra seg energien så sover de godt
Anonym bruker Skrevet 21. mars 2010 #4 Skrevet 21. mars 2010 Mine er 8 mnd. og sover i hver sin seng på vårt rom. De sover ikke igjennom natta, og er mm barn. De jeg møtte på tvillingtreff som hadde barn som sov gjennom natta hadde barn som tok mest/bare mme slik de hadde færre oppvåkninger. Mine får pupp 23-04-07/08. De legger seg 1830-1900. De sover to ganger om dagen, ca. 1 time samtidig. De skal igrunnen på eget rom, og da vil de sove bedre om natta, men jeg liker å ha de hos meg. De fleste jeg kjenner med tvillinger på den alderen sover i hver sin seng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå