Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #2 Skrevet 12. mars 2010 Hmmm, litt merkelig navn. Høres ut som man har talefeil, at det skal være Katrin eller Patrik. Er det jentenavn eller guttenavn?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #3 Skrevet 12. mars 2010 min oldefar het dette:) vet ikke helt hva jeg syns selv, hadde lyst å finne et pent, litt skjeldent navn. HI
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #4 Skrevet 12. mars 2010 Du får tenke litt på det og si navnet høyt noen ganger, kanskje du finner ut om du vil bruke navnet da. Det blir garantert et navn som ikke mange har :-) Lykke til med navnevalget!
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #5 Skrevet 12. mars 2010 Sjeldent? Dette navnet har jeg aldri hørt om før ;o) Er litt enig at det høres ut som Patrik eller Katrin utalt feil. Likte det ikke ikke noe særlig. Men legger man trykket på Pa som i Patrik?
Anonym bruker Skrevet 12. mars 2010 #7 Skrevet 12. mars 2010 Likte det når jeg skjønte det var oppkalling. Når jeg så overskrifta tenkte jeg "enda et hjemmesnekra navn", men når det er norsk og gammelt er jeg som regel alltid en fan.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå