Gå til innhold

hva synes dere om navnet Patrin?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva synes dere om navnet Patrin?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmmm, litt merkelig navn. Høres ut som man har talefeil, at det skal være Katrin eller Patrik.

Er det jentenavn eller guttenavn?

Skrevet

min oldefar het dette:) vet ikke helt hva jeg syns selv, hadde lyst å finne et pent, litt skjeldent navn.

 

HI

Skrevet

Du får tenke litt på det og si navnet høyt noen ganger, kanskje du finner ut om du vil bruke navnet da. Det blir garantert et navn som ikke mange har :-)

Lykke til med navnevalget!

Skrevet

Sjeldent? Dette navnet har jeg aldri hørt om før ;o)

 

Er litt enig at det høres ut som Patrik eller Katrin utalt feil.

 

Likte det ikke ikke noe særlig.

Men legger man trykket på Pa som i Patrik?

Skrevet

Tenkte på patron og urin, jeg..Likte ikke.

Skrevet

Likte det når jeg skjønte det var oppkalling. Når jeg så overskrifta tenkte jeg "enda et hjemmesnekra navn", men når det er norsk og gammelt er jeg som regel alltid en fan.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...